Volgers

donderdag 10 februari 2022

Happy day.

Dag allemaal.


Ik heb hier een mannenkaart met een 'hekwerk', takje, eigen bloemetje gemaakt en wat blaadjes. De afbeelding is van Pinterest. Het 'hekwerk' is een van de malletjes die bij Anja's trifold stansmal horen. Er is eigenlijk verder weinig van te zeggen dan dat er ook nog meer dan een vouw in zit, een dal-en een bergvouw en dat ik ga PROBEREN om mijn eerste link te gaan maken naar 2sisters on the blog. Maar of het gaat lukken, GEEN idee......

Voorspoed gewenst.

GROET,   Wilma

Ik ga deze kaart mee laten doen bij   www.2sistersontheblog.blogspot.com



11 opmerkingen:

  1. Wauw hij is geweldig, zo mooi gedaan. Hij staat er wel in bij de zusje maar de link werkt niet Wilma. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel mooi met het sierlijke hekwerk! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Ik zag dat je kaart er wel tussen staat bij de challenge van 2 sisters on the blog maar de linken kloppen niet helemaal dat is het enige. Niet vergeten de titels aan te klikken en de balk nadat hij blauw is te kopiëren, pak mijn beschrijving er nog maar eens bij ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel mooi je tuinhekje bij de afbeelding Wilma! Ik vibd je kaart heel erg mooi!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en sfeervol kaartje, die stans van het hekje is prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor de link is gelukt, leuk dat je met onze challenge meedoet!
    En ik ben niet jarig vandaag en nog lang geen 60 ook haha!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma, goed van je dat het linken nu wel gelukt is. Ik had je mailtje gezien van Hoeraaaa en ook al gereageerd. Top, ik zei het toch.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Miranda, Dankzij je hulp is het uiteindelijk toch nog gelukt, goed hè! Dankjewel daarvoor en voor je reactie. Fijne avond nog.
      GROET. Wilma

      Verwijderen
  8. Dit is een hele mooie kaart geworden Wilma.
    Mooie afwerking met het hekje.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart is dit Wilma!
    Het dp en het hekje met druivenbladeren en klimop staan prachtig bij de plaat en wat kleurt het donkere groen er mooi bij.
    Dank je wel dat je mij bent gaan volgen, ik heb me ook aangemeld als volger op jouw blog.
    Ik ga nu even je andere kaarten bekijken.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg leuk Wilma.Leuk dat je ons blog gevonden hebt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

'I see it, I like it'...

Dag allemaal.  Weer een koffiekaartje vandaag voor een groot espresso-fan.  ☕  Alle materialen zijn uit een koffieblok van 'Craft Sensat...