Volgers

zaterdag 5 maart 2022

Beterschap

 Dag allemaal.

In de eerste plaats een Hartelijk Welkom aan de nieuwe volgers. Vandaag heb ik een beterschapskaartje voor een lieve nicht  die wel een kopje beterschap kan gebruiken momenteel, met daarin een schepje liefs. 13 x 13 cm Afmeting, dus niet zo groot, maar wel lief, dacht ik. De mooie stansmal achter het beertje is van Studio Light, Jenine's Mindful Art uit de 'Warm & Cosy' lijn. Voor m'n verjaardag.. zo blij mee! Het DP is van mijn favoriete Maja design. Alle losse elementjes heb ik op kleur gebracht met de brush van een twinmarker. Het schattige beertje is via Pinterest bij mij terechtgekomen. Ja en dat is het wel zo'n beetje. Iedereen een heel mooi (weertje) weekend! Want dat zou het gaan worden. Bedankt voor jullie bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma 

Deze kaart doet mee bij: de-egel.blogspot.com 




11 opmerkingen:

  1. Wat een lief beterschapkaartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi beterschapskaartje.
    Een leuk en lief plaatje heb je ervoor gebruikt.
    Mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige beterschapskaart met dit lieve plaatje Wilma. De bloementoef staat er ook leuk bij. Hopelijk knapt je nicht hier snel van op.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie beterschapskaart met een lief plaatje Wilma. Mooie stans en mooi die bloemetjes erbij. Het linken gaat je al goed af, top. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, lieve kleuren en afbeelding. gewoon top. Dank je wel voor jouw bijdrage aan deze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een schattig plaatje gebruikt op je mooie beterschapskaart,leuke toef heb je gemaakt,
    nog een fijne zondag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig beterschapskaartje met zo`n lief plaatje en een prachtige stans. Ik heb sinds 2 jaar geen medicatie meer mijn lichaam reageert hier heel raar op, van alles geprobeerd tot mini chemo toe. Ik staat op in juni voor verder onderzoek misschien dat het wat brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief beterschapskaartje heb je gemaakt. Zo lief plaatje met de toef gecombineerd, mooi hoor. Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig beterschap kaartje!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi WIlma,
    wat leuk dit kaartje! En wat leuk dat je meedoet bij de Egel. Even een tip voor de volgende keer als je een kaart linkt: Ga op de link van je bericht staan en klik op: Linkadres kopiëren. Als je dat in de link zet op het Egelblog hoeven wij niet je hele blog af te zoeken naar je kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...