Volgers

zondag 20 maart 2022

Kopje Koffie

Dag allemaal.

Holly Hobbie, wie kent haar niet? Het meisje waar in de jaren '70 een heuse rage door ontstond... Ik heb veel plezier beleefd aan het maken van deze kaart. Om te beginnen het plaatje, de kleuren, het papier is van Maja design en vooral ook de vorm. Niet vierkant of rechthoekig. Dus gaat ze ook naar 'Carlin's Kaartenparadijs.' En naar iemand die a.s. donderdag een operatieve ingreep moet ondergaan, voor de sterkte en een spoedig herstel...  De swirl is van Joy!Crafts, het kleintje op de kaart is eigenlijk een hoekje (horende bij de mooie stans van Jenine's MA) wat ik met een schaartje bewerkt heb en daardoor een ander uiterlijk heeft gekregen. Takjes van MD en ik dacht van Craft Emotions maar weet niet zeker. Ik heb mijn snijmallen in magneetmappen van Joy!Crafts zitten, dus de originele verpakkingen zijn weg. Bloemetjes uit de voorraad. Ja en dat was het wel weer zo'n beetje. 

Iedereen een hele fijne zondag. Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma

Deze kaart ga ik linken bij 'Carlin's Kaartenparadijs' voor een kopje koffie...

carlinskaartenparadijs.blogspot.com



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk nostalgisch plaatje en het kaartmodelletje is ook een leuke.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk model en een leuke herinnering aan Holly Hobbie, alles past heel mooi bij elkaar. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Wilma, zo leuk dit modelletje met daarop het plaatje van Holly Hobbie, de bloementoef en swirl. Deze kaart zal vast en zeker bijdragen aan een spoedig herstel. Een fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zitten ze daar gezellig te koffiekletsen. Heel mooi en het kaartmodel vind ik ook fantastisch.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oja, ik was grote fan van Holly Hobbie en ik vind nog steeds de afbeeldingen erg leuk. Je hebt een mooie kaart in een leuk model gemaakt Wilma. Lief die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik ken Holly ook hoor en nog steeds zijn de plaatjes leuk! Hele mooie kaart Wilma met mooie bloementoef!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattige kaart. Ik was zelf meer van Holly Hobby.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de reactie op mijn blog.
    Ik dacht, ik ga meteen even bij jou kijken en ben daarna ook maar meteen volger geworden.
    We kunnen elkaar nu mooi inspireren.
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart heb ik totaal gemist en het is zo'n leuke met Holly Hobby, je kon toen ook pakketjes kopen en zelf zo'n pop maken, dat heb ik ook gedaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...