Volgers

donderdag 28 april 2022

Amaryllis

 Dag allemaal.

Bloemen op je kaart, wil men bij KIC zien. Deze Amaryllis kan daar wel aan meedoen, dacht ik zo. Het plaatje in 3D is van Mattie en ik vond het een mooie afbeelding. Ik houd wel van deze bloemen. Verder is er niet veel over te vertellen hè. 2x Cardstock, nog een goudkleurig, strak randje (maar dat is op de foto niet zo goed te zien) en plakpareltjes. Dat is eigenlijk alles wat de kaart betreft. Ik kreeg een week voor de Kerst een witte Amaryllis en die heeft prachtig gestaan.

Iedereen 'n hele fijne dag vandaag! Bedankt voor jullie bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET. Wilma




Deze kaart laat ik meedoen bij:  kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com 

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma, en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een hele mooie Amaryllis die past perfect op de achtergrond Wilma, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met die mooie amaryllis Wilma. Het "gouden" randje maakt het heel chique! Ik zal jou lesje over de koolmees en pimpelmees nooit meer vergeten;-) Ik heb nu zelfs een poster van natuurpunt met alle tuinvogeltjes in de kast hangen, zodat ik meteen kan kijken wat het is:-) Een fijne zonnige dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, chique kaart met de amaryllis, leuk afgewerkt met het gouden randje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met de amaryllis.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en mooie kerstkaart met de amaryllis. Zeker mooie bloemen in de kersttijd heb ik ze vaak op de vaas met eucalyptus takken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Wilma. Ik hou ook zo van deze bloemen.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, zoals je het beschrijft, net of het héél simpel is om zo'n kaart te maken.
    Ik vind het knap, het idee alleen al.
    Ik hou wel van "niet teveel poespas", alhoewel ik ook hou van veel en druk..... ach eigenlijk vind ik heel veel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Wilma!
    Ik hou van deze bloemen, knap gedaan. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie chique 3d kaart Wilma. Die amaryllis heb je heel mooi opgewerkt en ook de chique afwerking van deze kaart is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje met die Amaryllis, het achtergrond papier kleurt er heel mooi bij en haalt de kleur nog meer naar boven.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. De kleuren zijn mooi en versterken elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, Wilma.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...