Volgers

maandag 16 mei 2022

Hallo... gefeliciteerd!

 Dag allemaal.

Een super eenvoudige kaart heb ik hier, waar ik het plaatje en DP het 'werk' heb laten doen. Bruin cardstock als basis genomen met daarop DP van Papermania 'Birdsong.' Ik vond dit wel aardig kleuren bij het plaatje van de giraffe, die ik van Pinterest heb gehaald en gemat, ook op bruin cardstock. De jarige job van 11 jaar was er in ieder geval tevreden mee...  en daar doe je het toch voor?  😉

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma



10 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superleuke kaart ook al is hij eenvoudig, je wordt er vrolijk van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met die leuke giraf.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terecht was de jarige blij met deze leuke giraf op de mooie kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze leuke giraf komt mooi om het hoekje kijken om de jarige feliciteren! Het leuke DP past er perfect bij! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk hè die giraffe. Ik vind het zulke grappige beesten en deze doet het goed op de kaart. Kaart is prachtig. Heeft echt niet meer nodig.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de giraf die om het hoekje komt kijken.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat DP heb ik ook nog, ligt al heel wat jaartjes in de kast. Wat een stoere kaart mét giraffe heb je gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij gaaf deze kaart Wilma, en wat een effect het papier samen met de giraffe 100% geslaagd voor de jarige! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien eenvoudig maar met groots resultaat Anita...wat is ie keileuk!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt. groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...