Volgers

maandag 20 juni 2022

hoeraa

Dag allemaal.

Deze vrienden zijn al op het verjaardagsfeestje geweest van de 8-jarige Bram. En Bram vond zijn kaartje zo leuk, dat zijn moeder me speciaal moest bedanken hiervoor. Het bleek een schot in de roos te zijn met de hondjes. 😀  Dus heeft ze me dat laten weten, ook altijd leuk.

Het spreekt allemaal wel zo'n beetje voor zich denk ik. De vlieger heb ik getekend, uitgeknipt en een gezichtje gegeven. Zijn 'staart' is een stukje flosdraad, zo hier en daar wat vastgeplakt en de lettertjes zijn van MD.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma




9 opmerkingen:

  1. Geweldig dat ze er zo blij mee zijn he, het is ook een zeer gezellige kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dit kaartje een vrolijk geheel, snap goed dat Bram hem geweldig vond. Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig plaatje heb je gebruikt op deze superleuke kaart.
    Had je een doily stans gekocht? ik heb op mijn kaarten kant en klare doily's gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaskt
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke (beesten) hondenboel op je kaart Wilma, ik kan me helemaal voorstellen dat Bram ermee in zijn sas was. Je zal dat gezellige stel maar op je feestje krijgen! Je zelf getekende vlieger maakt het helemaal af!
    Nog een fijne avond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan mij heel goed voorstelling dat dit "Beestenkaartje" in de smaak is gevallen bij de jarige. Het is heel mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk deze "beestenbende" op je felicitatiekaart Wilma. Wat een leukerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...