Volgers

maandag 22 augustus 2022

Verhuiskaart

Dag allemaal.

Omdat ik geen malletjes heb die goed bij een verhuizing passen, moest ik iets anders bedenken. Ik kwam uit op dit plaatje van Yvonne Creations want dat had ik nog wel. De kleurencombi van het plaatje vind ik niet lelijk, dus heb ik me hieraan gehouden. De takjes bovenaan zijn van Card Deco dacht ik en heb ik met distress ink -wallnut stain- bewerkt. Dan gemat op roze cardstock wat ik ook bewerkt heb met inkt voor het contrast op de ondergrond. En ik heb mijn doily weer gebruikt, ook beinkt en op roze bewerkt cardstock geplakt. De bloemetjes zijn van Jenine's Mindful Art waar ik voor de hartjes ook kleine bloemetjes heb gebruikt. De blaadjes onderaan zijn ook van JMA, beinkt en nog een glimmertje gegeven. En dat was het weer. Nog even zomeren totdat het weer over is... 😎

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.



 Deze kaart ga ik linken naar:   https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2022/08/challenge-124-zelf-gemaakte-bloemen.html

8 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes bij het vogelhuisje zo leuk gecombineerd met de takjes en bloemetjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel gezellig verhuiskaartje, mooi hoe je bij het plaatje de takjes hebt verwerkt. De achtergrond stans voor het plaatje past er heel mooi bij. Een fijne dag Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of wauw joh, wat leuk.
    Zo creatief bedacht.
    Juist als je niet de juiste stansjes hebt is de uitdaging nog groter om een mooie kaart te maken.
    Het ging je heel goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. I love the colors and all the details. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, ik hou van deze kleuren. De doily achter je plaatje is erg mooi. Vorige week lagen er bij de action verhuis malletjes, oa met een huisje, kwast en verfblik.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, Ik heb het eea gemist de laatste tijd maar een hoop mooie kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige verhuiskaart , mooie details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...