Volgers

maandag 7 november 2022

Condoleance

Dag allemaal.

Een condoleance voor vandaag. Je hebt ze liever niet nodig maar..... soms ontkom je er niet aan. Hier had ik een vierkante, olijfgroene basiskaart. Crème cardstock erop en onder de cirkel van de afbeelding nog een groene cirkel bevestigd. De afbeelding is van Janneke Brinkman-Salentijn die ook prachtig schildert. De 'dauwdruppels' op de bloem en het blad kun je in dit geval ook als tranen zien...  De donkergrijze plaksteentjes maken het weer af. Voor een condoleance vond ik dit genoeg, het mag wat mij betreft wel sober blijven voor deze gelegenheid. En wanneer je met een bescheiden bijdrage zoals een eigen kaartje, een beetje troost kunt geven, dan stemt dat toch weer tevreden.



Deze kaart wil ik graag linken bij:   http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2022/11/kic-start-uitdaging-173-condoleance.html

12 opmerkingen:

  1. This sympathy card is very beautiful. <3 Have a nice day. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een heel mooie stijlvolle kaart van gemaakt Wilma, en een prachtig plaatje in mooie kleuren gebruikt.Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi stijlvol kaartje, schitterend voor deze gelegenheid.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en chique condoleance kaart heb je gemaakt, de kleuren zijn mooi rustig.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie stijlvolle kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje.
    Zo denk ik er ook over, een kaart sturen om te laten weten dat je aan iemand denk is héél lief, maar een zelfgemaakte kaart voelt helemaal fijn.
    Je kan er zoveel meer mee zeggen dan worden kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Wilma. Nee idd maar wel fijn om ze toch op voorraad te hebben vind ik altijd.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Wilma mooie combinatie van papier en plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stijlvol kaartje Wilma. Prachtig gemaakt met dit mooie 3d plaatje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi en troostvol kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...