Volgers

donderdag 29 december 2022

2022 / 2023

Dag allemaal.

Geen kaart van mij vandaag, wel een post. We gaan dit jaar achter ons laten, wat het geweest is weten we nu. Het nieuwe jaar staat voor de deur om binnen te komen, wat het ons zal brengen gaan we weer zien. 

Heel graag zou ik hierbij iedereen willen bedanken die met grote regelmaat mijn blog is komen bezoeken en een speciaal bedankje aan iedereen die zo trouw altijd een reactie achterlaten... 💖

Ik heb wel wat dingetjes te laten zien voor deze gelegenheid en een gedichtje.

"Ik wens jullie gezondheid en veel liefde, zo zoet. Een doos complimenten en een lach op je snoet.  

Een hand op je schouder en een lijf zonder pijn. Gewoon een fijn jaar, om gelukkig te zijn"...

De volgende video kreeg ik toegestuurd van een neef. Misschien beleven jullie er ook plezier aan, net zoals ik. Maar wie, wat of waar weet ik helaas niet.











GELUKKIG  NIEUWJAAR! 

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.







15 opmerkingen:

  1. Thank you very much for the good wishes. All the best in the new year to you too. Thank you for all the nice words you wrote on my blog. Greetings and kisses. Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma ook jij bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes die je achter liet op mijn blog. je moet het maar kunnen zo spelen op de kleine instrumenten knap hoor! Wens je voor 2023 niets anders dan vreugde en gezondheid voor alle dagen van het nieuwe jaar. Een goede jaarwisseling gewenst. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jouw ook bedanken voor al je leuke reacties en mailtjes Wilma, ik heb ze altijd met veel plezier en een glimlach gelezen. Ik wens jou alles wat voor 2023 wenselijk is, en dat we nog veel van elkaars creativiteit mogen genieten! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou en de mensen om je heen ook hele fijne jaarwisseling. Jij ook bedankt voor je leuke reacties die je altijd achterlaat.
    Tot volgendjaar!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jij bedankt voor alle lieve berichtjes van het afgelopen jaar Wilma.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en tot blogs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook bedankt voor je berichtjes en ik wil je het allerbeste wensen voor 2023.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook bedankt Wilma voor al je lieve berichtjes en wat een grappig filmpje,
    fijne jaarwisseling,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed 2023, dat we van elkaar weer mogen genieten, genoot ook van jouw mooie en lieve reacties altijd XX Dank je wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en lieve blogpost Wilma...dankjewel!!! Ik ben iemand die niet met grote regelmaat kan reageren...zou wel willen hoor, maar probeer het zoveel mogelijk! Heb ook nog drukke baan in de zorg en nu de pech dat corona is opgedoken, extra werken en langere dagen maar ook dat gaat weer voorbij! Ik wens jou ook een goede jaarwisseling en dat het nieuwe jaar weer mooie belevenissen en momenten zal hebben!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie filmpje! Voor jou en je dierbaren ook een fijne jaarwisseling en heel mooi 2023!
    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jou ook een mooi uiteinde.
    Op naar een mooi nieuw jaar, waarin alles weer mogelijk is.
    Bedankt voor de vele lieve reacties op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wil graag de BESTE wensen overbrengen voor 2023 en je BEDANKEN voor al je reacties op mijn blog.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou een goed en creatief 2023 en bedankt voor al je leuke berichtjes op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook voor jou een gezond en creatief jaar. En bedankt voor al je reacties op mijn blog.
    Ik moest echt zoeken om je blog terug te vinden, weet niet wat er aan de hand is,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...