Volgers

woensdag 25 januari 2023

au...

Dag allemaal. 

Het is stil aan deze kant... Niet verwonderlijk, want momenteel heb ik te maken met een intens pijnlijk en heftig abces in mijn linkerpols. 😖😖 En het ziet er niet naar uit dat dit weer 1 2 3 over zal zijn... Dus de hobby ligt helemaal stil nu. Wel heb ik zo mijn reacties nog kunnen geven op de blogs, dat heeft ook voor wat afleiding gezorgd. Het is met medicatie even aanzien hoe het  een en ander zich gaat ontwikkelen, dus afwachten...  

Hopelijk gaat het allemaal niet te lang duren, want ik ben hier al enkele weken mee bezig. Wel houd ik veel rust, dat is nooit verkeerd want het lichaam heeft veel te verwerken momenteel. Ik dacht, ik laat het even weten dus bij deze.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor een mogelijke reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd. 

Voorspoed gewenst. 

GROET,  Wilma. 




14 opmerkingen:

  1. Zoooooooo zeg, dat ziet er heel pijnlijk uit!!
    Sjonge, hoe kom je daar nou aan?
    Ik hoop voor jou dat de pijn snel minder wordt en dat de medicatie zijn werk gaat doen, want dit lijkt mij niet te doen.
    Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Wilma, dat ziet er heel pijnlijk uit. Heel veel sterkte en ik hoop dat de medicijnen aanslaan
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er vreselijk uit, en ontzettend pijnlijk, jeetje zeg hoe komt dat nu zo. Ik hoop voor je dat de medicijnen goed aanslaan voor je, wens je ontzettend veel beterschap XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh Wilma wat ziet dit er akelig uit, krijg er buikpijn van laat staan hoe jij er onder bent! Heel veel sterkte en vooral voorspoedige genezing gewenst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er inderdaad niet zo best uit. Hopelijk gaat het spoedig weer iets beter met je.
    Wat betreft mijn geplaatste winnende kaart had je gelijk. Het was de verkeerde die ik liet zien, het is ondertussen aangepast.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O bah dat ziet er naar uit Wilma. Ik hoop dat de medicatie goed en snel aanslaat hoor. Beterschap!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Wilma toch, wat ziet dat er naar en vooral pijnlijk uit! Ik hoop van harte dat de medicatie aanslaat, en wens je veel sterkte en beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh dat ziet er niet best uit wat zal dat zeer doen, ik hoop dat de medicatie aanslaat heel veel sterkte gewenst en beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This looks a little scary. I hope the situation at hand improves soon. I wish you all the best. Sending you a big healing hug. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er niet al te best uit. Het zal wel een poosje duren voor dit is geslonken.
    Heel veel sterkte en beterschap.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps Wilma.....dat ziet er niet goed uit. Zoiets heb ik nog nooit gezien.
    Ik hoop voor je dat er snel verbetering mag optreden.
    Heel veel STERKTE en BETERSCHAP toegewenst.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG Wilma dat ziet er heftig en pijnlijk uit, heel veel sterkte en beterschap en hoop dat het snel over zal gaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeff dat ziet er super pijnlijk uit, moet het niet open gesneden worden om het abces te draineren? In ieder geval veel sterkte gewenst en hopelijk voel je snel verlichting door de medicatie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjee Wilma, deze post heb ik helemaal niet gezien. Wat een ontsteking! Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...