Volgers

maandag 27 maart 2023

Beterschap

Dag allemaal.

Nu had ik zelf een beterschapskaart nodig voor iemand. Het is geen bewerkelijke kaart geworden, maar de intentie is er niet minder om.

Het mooie DP is van Scrap and Me en heeft niet veel meer nodig verder qua opbouw, dacht ik. Ik heb nog wel wat uitgeknipte bloemen toegevoegd aan de linkerkant en het vlindertje, alles uit hetzelfde DP. De tekst is van Craft Emotions. Het is een kaart voor een man, dus daar hoeven sowieso geen tierelantijntjes op... 😄  

We leven weer naar een andere klok, ik ben daar toch altijd wel wat door van slag als er met de tijd 'gerommeld' wordt.  😕  Het is weer even wennen.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma.




21 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Wilma, wat een mooi papier. het vlindertje is zo sierlijk boven de beterschap. Ook ik hou niet van de tijd verschuiven. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zeer mooie kaart wat idd weinig nodig heeft.
    Ik vond de dag erg kort gisteren...gelukkig vandaag weer normaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Wilma.
    Ik hou ook niet van alsmaar die tijdsverandering. Hoop dat ze het eens afschaffen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart. Door het mooie papier heb je ook niet meer nodig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zoals je dit papier op de kaart verwerkt hebt, de uitgeknipte bloemen geven het nog iets extra's!
    Nog een fijne dag Wilma!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige beterschapskaart heb je gemaakt met heel mooi papier, leuk de extra bloemen erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Wilma, this is just GORGEOUS! Love your overall design and the blues are so warm & inviting! Nicely done my friend! Thanks so much for joining in the fun at our newest adventure - Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    Triple B
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a very nice card. You used beautiful papers. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bloemige beterschap kaart. Het papier is prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je schrijft dat het geen bewerkelijke kaart is geworden, maar op deze manier komt et mooie papier het beste tot zijn recht, hij is prachtig geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart beeldig met dit mooie papier en altijd leuk effect om wat bloemetjes uit te knippen en er wat dimensie aan te geven. Het gerommel met de klok begrijp ik ook niet, laat gewoon wat het is...ik heb er geen last van verder maar veel mensen wel! Fijne avond Wilma,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dit is mooi zeg!!
    Je hebt gelijk, voor mannen hoeft er niet veel meer op.
    Prachtig dp, daar hoef je dan helemaal niet veel meer aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart , en dan de uitgeknipte bloemen erbij maken het helemaal af. Onze kanjer word volgend jaar in Febr. 3 jaar heb die nu al in voorraad. Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty Wilma, heel mooi dit dessin-papier en zo gaaf die extra uitgeknipte en opgewerkte bloemen. Een prachtige beterschapskaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIGE kaart Wilma en inderdaad heeft dit kaartje niets anders meer nodig.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The card is wonderful. I hope, it will give comfort...
    Thanks for joining us at Friendship Challenge. Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bei dem schönen Papier braucht es nicht mehr. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Friendships.

    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze kaart had ik helemaal gemist! Ik vind hem bijzonder mooi. Wat een mooi papier en de subtiele toevoegingen van jouw hand maken het helemaal af!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pracht van een kaart Wilma.
    Jee zeg, wat een ellende is dat toch met je hand/pols. Ik heb even naar beneden gescrold en zag toen die foto. Ai,ai, dat moet toch wel erg pijnlijk zijn. Ik kan me zo goed voorstellen dat het verschrikkelijk is dat je nu geen kaartjes kunt maken. Heel erg veel sterkte en beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Wilma. Fijn Paasweekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

'I see it, I like it'...

Dag allemaal.  Weer een koffiekaartje vandaag voor een groot espresso-fan.  ☕  Alle materialen zijn uit een koffieblok van 'Craft Sensat...