Volgers

maandag 15 mei 2023

Mannenkaartje

Dag allemaal.

Bij de afbeelding op mijn kaartje van vandaag, heb ik even moeten kijken van 'Wat zie ik hier?' In eerste instantie gaf het een vreemde aanblik. Maar nog eens goed kijkend vond ik dit een bijzonder aparte sculptuur, mooi idee ook...  en besloot om er een kaartje mee te maken. De plaatjes komen van Pinterest.

Het DP wat ik heb gebruikt is van Maja design: 'Denim & Friends' waarvan ik de randen bewerkt heb met distress ink van Tim Holtz: 'Weathered wood' en een sjabloon van Dutch Doobadoo. Verder heb ik hier en daar de papierdistresser gebruikt. En omdat er ook een achterkant van dit sculptuur bij stond, heb ik die voor de binnenkant gehouden. Ook hier heb ik hetzelfde DP genomen. De afbeeldingen zijn gemat op DP van Mintay: 'Basic Book 4.' Wat bradjes (3 mm doorsnede) hier en daar maken het geheel weer af. 😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst. 🍀

GROET, Wilma.




Graag link ik dit kaartje bij:  https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/2023/05/223-alphabet-letter-m.html  en bij:  http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/2023/05/crafty-calendar-may-challenge-anything.html

19 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een bijzonder plaatje. Je maakte er een mooie kaart mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, ik keek en heb mijn bril nog eens gepoest 😉 het is een bijzonder sculptuur! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh?, nou dat is zeker een apart kunstwerk.
    Wel gaaf om een kaart te maken met deze afbeelding, verrassend effect.
    Het dp past er goed bij vind ik en doordat er letters op staan mis ik de tekst voor deze kaart niet.
    Nu krijgt de afbeelding de juist aandacht. (Wat zou je hier nou voor een tekst bij kunnen zetten, haha.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel apart....maar heel leuk gedaan Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met deze leuke materialen. Met mijn moeder gaat het wel beter...maar is er nog niet...De conditie is weer wat achteruit gegaan en voelt zich nog slap. Ze wil graag weer naar huis en zich zelf redden. Het grootste probleem is zelfstandig in en uit bed...Dat gaat net.. of niet. Misschien kunnen we straks thuis nog een keer extra zorg krijgen. Best zorgelijk. Eind van de week weer naar het ziekenhuis voor longfoto. Kijken of het vocht weg is.. we moeten maar afwachten. Volgende week gesprek arts van het huis daar. En de zorg heeft ook overleg met thuiszorg van mijn moeder . Dat is wel prettig. Dus we moeten afwachten....Bedankt voor je belangstelling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat ziet dat er leuk en apart uit Wilma! Het design papier past er mooi bij, en toch blijft de mooie sculptuur een echte blikvanger! Die binnenkant maakt het helemaal af! Nog een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel apart en bijzonder je kaartje Wilma ik vind het kaartje heel speciaal en heb dit nog niet eerder gezien en je hebt het op een hele mooie manier verwerkt samen met het mooie papier!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is wel heel apart en nog mooi ook.
    Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt met deze aparte plaatjes, het ziet er heel gaaf uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzondere sculptuur maar ik vind het erg mooi Wilma. Leuk om dit op een kaart te verwerken, een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is iets aparts deze sculptuur.
    Heel mooi verwerkt op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest even kijken hoe het zat met die man...Een heel bijzonder kunstwerk dat wel een plekje op je kaart verdient!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Idd een heel speciaal plaatje maar een bijzonder kunstwerk. Je kaartje met de mooie dp papiertjes is echt wel geslaagd een schitterende kaart! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card and what a beautiful image thanks for joining us at Crafty Calendar hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is a beautiful card. You have chosen a very special and interesting picture of the sculpture. You combined all the elements nicely. Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GEWELDIGE kaartjes Wilma.....zoiets heb ik nog nooit gezien.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje wat een aparte plaatjes met de leuke sculpturen je hebt er een leuke draai aan gegeven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...