Volgers

donderdag 29 februari 2024

Gefeliciteerd

Dag allemaal.

Vandaag geen Kerst op mijn blog, maar een mannenkaart. Weer een Kroonjaar, altijd speciaal, want je weet nooit of je het volgende Kroonjaar nog mag halen... 

Verder niet zoveel over te vertellen eigenlijk, want veel wijst zichzelf. De kaart heb ik wel zelf getekend en uitgeknipt. Het DP is helemaal van 'Pion design' inclusief het plaatje. De stansjes zijn al erg oud en ik dacht van Nellie Snellen. De leeftijd, de tekst en de plaksteenstjes maken het verder af. 😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.  




13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaart voor de jarige mooi model Wilma, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een mooie mannenkaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de stoere details erop en leuke model leuk een medejarige vandaag ik ben 60 geworden vandaag
    groetjes van een jarige Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie mannenkaart heb je gemaakt Wilma.
    Altijd speciaal wanneer op 29 februari jarig bent en dan nog eens 50 worden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo is het maar net. Maar dat weet je natuurlijk van geen enkel volgend jaar. Maar ik vind het een prachtige mannenkaart, Wilma. Ze blijven best wel lastig, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaart heb je gemaakt met dit mooie papier. Elk kaartje erbij is toch bijzonder……. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie mannenkaart heb je gemaakt, leuk model en het papier heb ik denk ik ook nog, Ik heb deze week ook een mannenkaart gemaakt, blijf het lastig vinden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt met dit leuke modelletje Wilma. Je hebt er leuke passende details bij gebruikt. Ik had een leuke dag op de beurs in het gezelschap van mijn vriendinnen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma. Je hebt een mooi model getekend en het zwart-wit geeft een rustige chique uitstraling vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige, stoere kaart is dit geworden Wilma! Mooi modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...