Volgers

woensdag 23 februari 2022

Gefeliciteerd

 Dag allemaal.

Vandaag heb ik een felicitatiekaart waarbij ik een embossingfolder van Couture creations heb gebruikt. Het is een van mijn favorieten, dus jullie gaan hem vast nog eens tegenkomen. Het plaatje is 'n beetje 3D-knipwerk, dat vind ik zo nu en dan ook nog weleens aardig om te doen. Het DP weet ik niet meer, maar de kleuren passen exact bij de kleuren van het plaatje.

Maar voordat we zo'n ontbijtje op deze manier kunnen nuttigen,  is er nog veel water naar de zee gestroomd...   😏     Iedereen hele fijne dag.

Bedankt voor je bezoekje en de moeite van het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma






9 opmerkingen:

  1. Prachtige embossing folder mooi plaatje leuke geheel met het dp papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje.
    Embossing en DP zijn prachtig bij het 3D-plaatje.
    Mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit Wilma, een feestelijk ontbijt inderdaad. Mooi gecombineerd met die embossingfolder en het dessin-papier past er ook perfect bij qua kleurtjes. Een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met een mooie embossing achtergrond
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fleurige kaart met met de mooie embossing krul, het prachtige papier en plaatje. Zo'n ontbijtje is toch wel heel feestelijk op een speciale dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart heb ik gisteren gemist, hij is heel mooi met de embossing achtergrond en een leuk plaatje.
    Ja, ik volg Laura op IG, ze maakt heerlijke dingen, ook haar moeder volg ik Joke Kieft.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi de geëmboste achtergrond, super mooi geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een hele mooie embossingfolder. heel leuk kaartje heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...