Volgers

zondag 20 februari 2022

Vandaag

Vandaag geen kaartje, maar een verjaardagsblogje met wat dingetjes die mij aanspreken.

Want 'Vandaag is de dag' dat ik 66 jaar ben geworden...  66 jaar??? Als ik dit zo zie staan, lijkt het alsof het over iemand anders gaat. Is er iemand die dit herkent?  😉

Het volgende mooie gedicht is van Toon Hermans en ja, morgen is het vandaag al niet meer...



Deze quote van Emily Dickinson vind ikzelf ook heel mooi en daar houd ik me dan maar aan vast...



Ik ben wel van de teksten, daar kun je zulke mooie dingen mee doen.

En natuurlijk mag een bloemetje niet ontbreken op een verjaardag!


 

Ook iets lekkers bij de koffie vandaag... Voor wie het recept graag zou willen hebben: het is te vinden op     www.laurasbakery.nl    De zoekterm is:  appel-pecan empanada's. Hier staat ook een stap- voor stap uitleg voor het vlechtwerk. Niet moeilijk maar vergt wel wat tijd.



Ik heb het idee dat velen van jullie zich ook nog wel zullen herkennen in het volgende filmpje! Nog heerlijk nostalgisch, waar is de tijd gebleven...





Dit was het voor vandaag. Wellicht vonden jullie   het leuk om iets anders te lezen en zien, dan een kaart van mijn hand. Die komt wel weer en vandaag 'komt maar 1 keer.'  Iedereen een mooie zondag gewenst!  Ik ga een bijzondere dag tegemoet want 'Vandaag is de dag'... en dan ook nog 20.02.2022  op zondag! En 66 worden.  😊  Tot de volgende X

Bedankt voor je bezoekje en de moeite van het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma

12 opmerkingen:

  1. Op een bijzondere datum een bijzondere verjaardag met mooie bloemen én lekkers, van harte gefeliciteerd Wilma maak er een mooie dag van! Wat de quote betreft: ik word in maart 70..weinig news aan whaha maar er zijn zoveel mensen die het niet halen dus ik mopper niet!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een hele mooie datum om jarig te zijn, van harte gefeliciteerd! De tekst vind ik ook heel mooi, geniet van deze en ook zeker andere dagen! Ook het filmpje is leuk om te zien en ik herken er veel in haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag.Hele gezellige dag gewenst. Inderdaad mooie quote van Emily Dickson. Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blog bericht! Gefeliciteerd met je verjaardag en het filmpje is heel leuk, ik heb de tekst opgeslagen hij is top. Volgende maand ben ik aan de beurt een kroonjaar :) Fijne dag en geniet van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Wilma, Van Harte Gefeliciteerd met je 66 ste verjaardag, een heel fijne dag toegewenst! Wat een speciale datum om jarig te zijn! Ik was vorige maand jarig, en kan ook nog steeds niet geloven dat ik 60 ben geworden!
    De quotes en het filmpje zijn super en heel herkenbaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een feest vandaag voor jou Wilma. Van harte gefeliciteerd met je 66-ste verjaardag. Je hebt er een leuke post van gemaakt, mooi boeket bloemen en die koekjes zien er yummie uit. Een hele fijne dag gewenst en een mooi nieuw levensjaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gezellige post Wilma, van harte Gefeliciteerd met je twee zessen ik ben maar 2 jaar jonger als jou maar voelt ook niet zo! Geniet lekker van je dag ... mooie bloemen en baksel en proost op je 66ste levensjaar! Je hebt een heel mooi filmpje gevonden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Het filmpje is erg leuk en ik herken er wel wat van.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop in juni 70 jaar te worden, dat klinkt nog ouder. Maar zolang je je fit voelt en er nog op uit gaat, gaat het goed..Leuk filmpje heb je gedeeld en ook een mooie tekst. Ik volg Laura's bakery ook op IG, ziet er heerlijk uit.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten maak je ! Ik ga je volgen en mocht je verjaardagspartijtje nog leuk vinden, mail dan even je adres naar lisanneskaarten@gmail.com mooie datum,jouw verjaardag is onze trouwdatum;) Je baksel ziet er heerlijk uit en mooi fleurig boeket,gezellig met die regen en wind zo'n boeket op tafel

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een speciale datum en een speciale leeftijd. Dit is iets wat zeker alle aandacht verdient.
    Van harte gefeliciteerd en ik zou willen zeggen, geniet van deze mooie zonnige dag, maar ook het weer is nog eens speciaal.
    Dit vind ik ook een mooie quote "Juist de Zon en de Regen laten samen de mooiste kleuren van het LEVEN zien".
    Geniet nog van jouw dagje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!Een mooie leeftijd en je bent zo oud hoe oud je je voelt zeggen ze , ik ben vorige maand 60 geworden.
    Mooie tekst en de pure waarheid, wat een mooi boeket en je filmpje die roept bij mij ook veel herinneringen op.
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

'I see it, I like it'...

Dag allemaal.  Weer een koffiekaartje vandaag voor een groot espresso-fan.  ☕  Alle materialen zijn uit een koffieblok van 'Craft Sensat...