Volgers

donderdag 14 april 2022

2 Knuffels



 Dag allemaal.

2 Kaarten heb ik hier, 2 knuffels voor een tweeling. Daarom heb ik de kaarten in spiegelbeeld gemaakt, verder zijn ze, op het papier en het plaatje na, gelijk aan elkaar. De basis is een DDBD mal en het DP is van Maja design, net zoals de plaatjes. Alles komt uit het blokje 'Denim & Girls.' Wat is dit leuk papier voor jonge mensen. Het 'baldakijntje' bovenaan is gemaakt met een stansje uit de 'winkel met de grote glimlach'.  😊   Verder bloemetjes, blaadjes, een knuffel en hartenbedeltje.  Bij enkele kaarten zoals deze, of soms een ander model, zet ik een steuntje aan de achterkant zodat ze toch kunnen staan. Ik heb er een voorbeeldje van bijgedaan met de afmeting, maar die kan natuurlijk altijd naar wens aangepast worden naar de grootte van de kaart. Dit model kaart heb ik 13,5 x 13,5 cm gemaakt. Bij het steuntje heb ik aan de onderkant vanaf de vouw enkele millimeters schuin naar boven gesneden, zo staat hij 'n klein beetje achterover. De vouw van het steuntje komt precies in het midden van de kaart. Verder laat ik ze ook allebei naar 2sistersontheblog gaan voor de pastelkleuren.

Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Iedereen een hele fijne dag vandaag.

Voorspoed gewenst.

GROET,   Wilma               

                                     






Deze kaarten gaan naar:   2sistersontheblog.blogspot.com

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten en bedankt voor je patroon voor de standaard.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldige kaarten heb je voor de tweeling gemaakt Wilma! Dit papier is ook zo mooi en de stans boven de afbeelding vind ik heel tof! Ik doe ook vaak een standaartje achter een kaart, heel handig!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee erg mooie kaarten heb je met deze mooie materialen gemaakt. leuk model. Handig zo met de standaard Ik doe het ook regelmatig. Heel handig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig beide kaarten, het papier en alle details veel aandacht aan besteed Wilma. Een hele mooie en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn allebei prachtige geworden Wilma! Leuk om te zien hoe de verschillende papiertjes toch een heel andere uitstraling geven, ook al zijn ze uit hetzelfde blokje! goed idee om er een standaard achter te zetten. Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten voor de tweeling Wilma!
    Wat een mooi papier in deze kleuren en wat een mooie layout.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 supermooie kaartjes.
    Het is een leuk modelletje geworden met het staandertje erbij.
    Tof gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten met het Maja papier, ik heb dat plaatjesvel onlangs weer opnieuw besteld, het is zó mooi. Dat baldakijntje is super erbij, ik gebruik precies zo'n zelfde steuntje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes, het papier is inderdaad heel mooi. Bij mij slinkt het al aardig haha
    Dank je wel voor het meedoen met 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk om zo voor een tweeling gelijkende kaarten maar net iets anders te maken Wilma. Het dessin-papier van Maja blijft mooi en is tijdloos vind ik. Hele mooie kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk bedacht, voor een 2ling dezelfde soort kaarten maken!
    Ze zijn leuk hoor.
    Heel erg bedankt voor de foto van het steuntje, ik heb er een screenshot van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om 2 kaarten voor een tweeling te maken! Het DP is zo mooi en het steuntje is inderdaad heel handig voor zulke kaarten. Fijne Paasdagen gewenst, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag dat je bij mijn kaarten hebt gereageerd. Moet inderdaad nog eens uitzoeken hoe ik mijn volger optie moet activeren, deze is plotseling verdwenen.
    Jou kaarten zijn ook prachtig, ik heb je al wel in mijn leeslijst staan zodat ik je ook kan volgen.
    Dat steuntje is een heel goed idee om te kaarten te laten staan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het papier van Maja verveeld nooit, het zijn hele leuke blokken. Je hebt er 2 mooie kaarten mee gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...