Volgers

donderdag 7 april 2022

Condoleance

 Dag allemaal.

We ontkomen er niet aan, soms moeten we ook een condoleance versturen. Ik heb hier een 10/15 cm model met 3D afbeelding. Heb daar bijpassend papier bij gezocht in dezelfde kleuren, het papier is metallic en kleurde er wel goed bij. Verder nog een zachtgrijs lintje overdwars en grijze plaksteentjes, met deze kaart als resultaat. Meer moet het niet zijn voor een condoleance kaart, vind ik.

Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma



10 opmerkingen:

  1. Heel mooi en stijlvol Wilma, mooi opgebouwd is de kaart. Fijne dag liefs .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, rustige condoleancekaart, daar hou ik van, leuk met het lintje en de plaksteentjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze heb je heel mooi gemaakt Wilma.
    Een stijlvol kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie condoleance kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, het moet inderdaad niet meer zijn! Ik vind je kaart prachtig en stijlvol Wilma! Het lintje geeft net iets extra's. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie stijlvolle condoleance kaart Wilma!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie condoleance kaart. Heel mooie gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg, mooi vind ik deze kaart.
    Mooi dat je niet teveel hebt toegevoegd, de kaart is precies goed zo een helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooi condoleance kaartje gemaakt, helaas heb je ze nodig. Je hebt precies een rustige kaart gemaakt zonder te veel toevoegingen. Fijn weekend gewenst, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm mooi Wilma.
    Ja, wat moet je er nog meer over vertellen, trieste aanleiding, maar mooi dat je toch een persoonlijke kaart kunt versturen in zo'n situatie.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...