Volgers

maandag 23 mei 2022

Beetje Vintage



 Dag allemaal.

Een kaartje vandaag met een beetje vintage uitstraling. Ik had met het plaatje eigenlijk iets heel anders in gedachten, maar het lijkt er totaal niet meer op. Dat heb je zo weleens, althans ik wel, dan kom je zomaar op iets heel anders uit. Plaatje is uit een tijdschrift, maar weet niet precies meer waaruit. Op een cirkeltje gezet en dat bewerkt met een beetje distress-ink, old paper en verhoogd opgeplakt. Strikje is van Precious Marieke. Het DP is van Craft O'Clock en nog een reepje Maja design. Daarop de mooie border-stansmal 'Classic Border' van MD. En dan nog een kantje verticaal. Ik vond het uiteindelijk een beetje vintage lijken? Ik hoor het wel van jullie.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma








9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Wilma en een zeer lief plaatje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ja volgens mij is dit vintage! En Wow, met een prachtig resultaat, ondanks dat je heel iets anders in gedachten had. Leuke details zijn erop te zien. Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart heeft een hele mooie, vintage uitstraling, leuk plaatje en het papier past er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met echt een romantische vintage uitstraling Wilma. Mooi afgewerkt met het kant en de pareltjes. Echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig toch dat tijdens het maken zoiets ontstaat en er een heel ander kaartje ontstaat! Het is zeker een mooi en heel romantisch vintage kaartje hoor Wilma, je hebt het heel mooi bij elkaar gezocht....mooi papier is het van craft o' clock ik ben er ook weg van!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart. Ik herken het wel dat je kaart ander wordt dan gepland.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vintage kaart het beertje is zo lief, ik herken het soms gaat dat zo met kaartjes maken. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, het beertje past perfect bij het DP.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier hou ik toch ook wel van hoor, dat Vintage.
    Wat een lief plaatje.
    Nou dp.
    Helemaal leuk afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...