Volgers

donderdag 26 mei 2022

Prettige Kerstdagen

 Dag allemaal.

Vandaag heb ik deze Kerstkaart. Het plaatje is gemat op rood cardstock en dat weer gemat op wit, met de sneeuwsterrenstans van Joy!Crafts eraan vast en meteen een rood lintje gebruikt. Dan het geheel op rood cardstock geplakt en rode strass-steentjes. Dat was het wat de kaart betreft. Ik kan mij nog herinneren dat Rosina dit plaatje ook eens gebruikt heeft op een van haar Kerstkaarten. Zo jammer dat ze weg is...   Voordat ik mijn eigen blog begonnen ben, heb ik haar al jaren gevolgd en inspiratie bij haar opgedaan. Waarschijnlijk wordt ze door anderen ook nog gemist, ik moet nog regelmatig aan haar denken.



En dan heb ik met de volgende kaart mijn ALLEREERSTE topplekje gekregen sinds ik met mijn blog begonnen ben op 31 januari jl. bij Kaartjes-Inspiratie-Challenges en mag ik bij de volgende challenge gastdesigner zijn, hoe leuk is dat!  😍👍




Mijn Kerstkaart ga ik (ook) voor de eerste keer linken bij: https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2022/05/peace-on-earth-challenge-16.html  vanwege het moodboard. 

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. En voor wie er daadwerkelijk mee te maken heeft: een mooie Hemelvaartdag! 

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaart Wilma. Ja Rosina, zeker denk ik weleens aan haar...hele lieve vrouw was het, deze week moet ik weer een kaartje in de bus doen in haar woonplaats en dan denk je er dubbel aan. Gefeliciteerd met je toppertje. leuk is dat he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooi plaatje gebruikt op je kerstkaart, het randje staat heel chique.
    Het blauwe vogeltje op mijn kerstkaart is toch echt een blauwe gaai (Blue Jay) en géén pimpelmeesje,
    Fijne dag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart.
    Het plaatje is leuk en lief.
    De rode kleur, dat felle, vind ik mooi.
    Het randje geeft deze kaart iets romantisch.
    Ik denk ook nog vaak aan Rosina, volgens mij hebben wij ons allemaal door haar laten inspireren zo nu en dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige en fleurige kaart met dit mooie winterse plaatje en prachtige rand. Wat leuk dat Rosina jou inspireerde tot deze kaart. Gefeliciteerd ,met je allereerste topper, er zullen er vast nog meer volgen! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Schattige afbeelding en een prachtige rand er langs!
    Lia DT POE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart met een lief plaatje en fijne afwerking.
    Gefeliciteerd met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje. Ook ik denk nog wel eens aan Rosina, zij maakte prachtige kaarten. En leuk dat je in de top 3 staat, gefeliciteerd!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier wordt nog vaak aan Rosina gedacht Wilma en dat is natuurlijk ook een goed teken. Je kerstkaart is mooi met dat vertederende plaatje en leuke afwerking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier wordt nog vaak aan Rosina gedacht. Een goed teken toch? Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met dat vertederende plaatje Wilma. Mooi afgewerkt met de geschulpte rand. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart met het lieve plaatje met de sneeuwpop Wilma. Leuke randstans. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijne weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awe ... what a sweet image and beautiful design! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...