Volgers

donderdag 9 juni 2022

Kerst

Dag allemaal.

'n Gnoompje op bezoek vandaag. Op een Kerstkaartje wat je nu niet echt spectaculair kunt noemen. Maar wel eentje voor de voorraad. 😉   Het is een dubbelgevouwen strookje cardstock wat nog weleens over wil blijven van een A-4 na het snijden van een 13x13 cm kaartje. Dus met de vouw aan de bovenkant. Verder heb ik hier ook weer DP van Maja gebruikt:  'Traditional Christmas.'  Daar zitten ze zo ongeveer bij bosjes in, dus er gaat zo nu en dan nog wel meer van voorbij komen...  Het ornamentje aan de bovenkant hoort bij de trifold stansmal van Anja van Laar bij MD, maar kun je ook prima apart gebruiken. En de lantaarnpaal heb ik weer gebruikt, ik heb geprobeerd het licht te laten branden... De tekst is van 'Kerst Knuffel'  en het mistletoe takje van ik dacht Craft Emotions.(?)  En op de hoekjes wijnrode strass-steentjes. Dit was het weer voor nu.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma


Dit Gnoompje gaat naar:  https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2022/06/peace-on-earth-challenge-17.html  en naar:  http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/2022/05/challenge-117-anything-christmas-goes.html

14 opmerkingen:

  1. Oja deze heb ik ook nog...en weet je ik moet nog starten met de kerstkaarten.. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de leuke gnome.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze gnomes zijn erg leuk, ik heb het blokje ook. Mooie kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve gnome op je kaart mooi geheel Wilma. Een hele fijne dag wens ik je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gezellig kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn van die leuke modelletjes die bijvoorbeeld aan een kadootje kunnen met kerst.
    Ik hou van de Gnoomes, dit is dus echt een kaartje waar ik voor val.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk klein kaartje met de gnoom. (Hihi, dit formaat noemen ze ook wel een scrapling) Tof dat het licht brandt in de lantaarnpaal. Fijne dag Wilma!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk model voor dit kaartje. Altijd verstandig om je papier op te maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke scrapling heb je gemaakt met de gnome en het leuke papier, leuk om de tekst Kerst te gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke gnome staat er op je kaart. Leuke afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje met de mooie gnome. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart met het mooie gnoompje. Leuke afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met de schattige gnoom Wilma. Met het ornament aan de bovenkant is het net een deur met een lantaarnpaal ervoor. Mooi dp met dat fijne streepje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, ik vind 'm anders wel kei-leuk Wilma! Leuk gnoompje, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMG! How cute is this!! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...