Volgers

maandag 13 juni 2022

Vintage mannenkaart

Dag allemaal.

Ben ik alweer met een mannenkaart, alsof ik niets anders meer maak...  maar dat komt zo even uit. Ik heb zwart cardstock genomen voor deze kaart. Het DP komt uit verschillende blokjes en het plaatje is van PION design, vind ik ook vaak wel mooi. Heb alles gemat, ook op zwart cardstock en nog enkele plaksteentjes gebruikt. Deze kaart was voor iemand die ook wel van oud houdt en zeker van dit soort auto's, kwam dat even goed uit... 😉  Ik probeer de kaarten altijd zo toepasselijk mogelijk op de persoon te maken. Dit was het weer voor vandaag.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma 



Deze kaart gaat naar het KIC:   http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2022/06/kic-3de-reminder-167-mannenkaart.html

11 opmerkingen:

  1. Een mooie stoere mannenkaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor een man en altijd leuk als je een kaart maakt die bij de ontvanger past, heel mooi gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stoer mannenkaart, prachtig geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie mannenkaart heb je gemaakt, stoer met de zwarte randjes en het Pion papier is altijd prachtig.
    Ik kon niet op mijn telefoon reageren, hopelijk nu wel op mijn laptop,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vintage uitziende mannenkaart Wilma. Alles is perfect op elkaar afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vintage kaart. Het zwart staat er erg mooi bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie vintage mannenkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige vintage kaart geworden Wilma! Het zwart past super bij het papier, en maakt het lekker stoer! Nog een fijne avond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms heb je dat toch! Gaat het gewoon even lekker, dan kan je maar beter meteen lekker doorgaan. Deze is ook weer heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat probeer ik ook vaak, om de kaart persoonlijk te maken, maar soms doe ik het juist expres niet, dan denk ik dat de ontvanger het vast ook heel leuk vind om juist eens iets héél anders te krijgen.
    Dit is echt een Mannenkaart en héél leuk met het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...