Volgers

donderdag 2 juni 2022

Thanks

Dag allemaal.

Er lag nog een print van Holly Hobbie, waarvan ik het jammer vond om weg te doen, dus daar heb ik nog een bedankkaartje mee gemaakt. Ik heb DP van Maja design   'Denim & Friends'   gebruikt en een al wat oudere stansmal - ik denk van Joy!Crafts - waarvan een deel gebruikt. Verder heb ik de kleuren van het plaatje aangehouden, dus blauw en bruin. 'Thanks' kan van MD zijn, maar dat weet ik niet zeker en bloemetjes uit de voorraad. Dat was het weer voor nu.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst,

GROET,  Wilma



Deze kaart gaat nog naar Allsorts challenge blogspot:  https://allsortschallenge.blogspot.com/2022/05/week-678-anything-but-birthdays.html

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk en heel mooi dit plaatje inderdaad zonde om weg te doen Wilma, een hele fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past het papier er mooi bij!
    Heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooi en gezellig plaatje gebruikte je voor deze kaart.
    Mooie afwerking met die bloementoef.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi je kaart. Ik was vroeger fan van Holly Hobby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bedank kaartje met Hollie Hobby.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met dit leuke plaatje Wilma, het papier past er perfect bij, net als de leuke bloementoef! Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Holly Hobbie, ik had vroeger zo'n pop, heb ik héél veel mee gespeeld.
    Inderdaad zonde in zo'n leuk plaatje weg te doen, je kan er beter zo'n leuke kaart mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart. Mooie bloementoef.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart en wat een schattig plaatje met Holly Hobbie Wilma. Mooie bloementoef.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. Mooie bloementoef.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie toef heb je gemaakt, heel leuk plaatje en leuk met de tekst, het is een mooie kaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele mooie kaart geworden Wilma. Lief plaatje, mooie kleurtjes en die bloemetjes maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met een heel mooi plaatje en bloementoef. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...