Volgers

maandag 30 mei 2022

Hartelijk Gefeliciteerd

Dag allemaal.

Vandaag heb ik weer een mannenkaart. De basis is zwart cardstock met daarop wit, wat ik bewerkt heb met het 'inktspattenstempeltje' van Crealies en als zodanig ook heb gebruikt in dit geval. Het silhouette ben ik op internet 'n keer tegengekomen, op fotopapier geprint, (dan is het goed stevig) uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Het DP weet ik echt niet meer, gemat op zwart en nog een enkel pailletje.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET,  Wilma



Deze kaart ga ik linken bij Kaartjes Inspiratie Challenges voor de mannenkaart.  http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2022/05/kic-1ste-reminder-167-mannenkaart.html

 

12 opmerkingen:

  1. Toffe mannen kaart Wilma, en hoe mooi je het silhouette uitknipte knap gedaan. Ik heb hier een stans van :)
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie mannenkaart Wilma, en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaart in deze kleuren en met die man die er bij staat.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf in zwart/wit en het silhouette op alle spetters!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt Wilma. De mooi uitgeknipte heer staat er stoer bij op de spetter achtergrond. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee om het mooie silhouet op te slaan en uit te printen nu je het goed kon gebruiken. En dan uitgeknipt? Wauw, wat een priegel werkje was dat.
    Mooie, stoere kaart.
    De zwarte mat onder het stukje dp wat ik de kaart zit zorgt voor een duidelijk contrast

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie stoere kaart.
    Dat silhouet staat er heel mooi bij.
    Tof gedaan Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere mannenkaart met de gespetterde achtergrond en leuk met het silhouet, netjes uitgeknipt, ik heb daar ook een stans van,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart. Leuk gedaan met het silhouet. Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart Wilma. Mooi zoals je dat papier bewerkt hebt met dat stempeltje. Dat silhouet geeft er meteen iets stoers aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave mannenkaart, super mooi geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...