Volgers

maandag 25 juli 2022

In Dierbare Herinnering

Dag allemaal.

Na mijn nodige bezigheden in huis en auto en daarnaast ook van het mooie weer genoten te hebben, (behalve de hete dagen!) ben ik vandaag weer terug in Blogland met een dierbare herinnering aan mijn zusje Maya, (anders geschreven dan het DP) die vandaag - precies 2 jaar geleden - het leven liet...

We wisten dat deze keer in juli haar laatste verjaardag zou worden, dus ik wilde een 'anders dan anders' kaart voor haar maken. Niet uitbundig of vrolijk, maar wel mooi. (Oordeel zelf...) 

Deze easelcard is het geworden.Veel uitleg behoeft het niet denk ik, alle stansmallen zijn van MD, bloemetjes uit de voorraad. Het plaatje was van Pinterest, met de symboliek van een meisje dat met haar lantaarn op weg was naar de einder, om daar uiteindelijk te verdwijnen... Het plaatje heb ik 'n beetje bewerkt voor een 'schemeruitstraling' en in een ovaal uitgeknipt. En omdat ze gelovig was, schreef ik voor haar op de kaart: "Als morgen zonder jou begint, dan loop je door de Hemelpoort."   Twee en een halve week later - vandaag dus precies 2 jaar geleden - is de dag zonder haar begonnen en ging ze door de Hemelpoort, op 61-jarige leeftijd. En we weten allemaal hoe jong dat nog is...   Maar het is zoals het is en het gaat zoals het gaat in het leven. Vergeten wordt ze natuurlijk nooit want  "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"...

Dit was geen vrolijke post, wel een dierbare...  Iedereen een mooie dag vandaag. Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.




Maya   1959 - 2020

                                                       

9 opmerkingen:

  1. Zo verdrietig om je zusje te verliezen, mijn enige zusje overleed op 49-jarige leeftijd alweer 17 jaar geleden, ik mis haar nog elke dag..
    Je maakte een prachtige speciale kaart voor haar laatste verjaardag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat triest om haar nu al te moeten verliezen. Wat maakt je toen een mooie kaart voor haar. Sterkte vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo veel symboliek in je prachtige kaart, en heel mooi je geschreven tekst. Voor altijd bij je Wilma. Sterkte vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very beautiful greeting card that carries a special personal story. Big hug. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart voor je zusje haar laatste verjaardag gemaakt Wilma, heel ingetogen, en je hebt er een prachtig passende tekst ingeschreven. Deze dag zal nooit voorbij gaan zonder dat je aan haar denkt. Veel sterkte vandaag! Wat was je zusje een prachtige vrouw!
    Leuk dat je er weer bent!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaart voor je zusje haar laatste verjaardag gemaakt Wilma. Een mooie tekst ook. Sterkte met het gemis want dat zal altijd blijven. Wat was je zusje een mooie vrouw om te zien.
    Fijn je weer in blogland te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor de laatste verjaardag van je zusje. Dit verlies zal je inderdaad heel veel verdriet hebben gedaan.
    Hopelijk kun je het samen met je familie een mooi plaatsje geven.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma toch.....een zus verliezen is zo triest. Helaas weet ik er van.
    Je hebt wel een SUPERS MOOI en LIEF kaartje voor Maya gemaakt.
    Sterkte en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig, deze kaart.
    Het plaatje mistig gemaakt vind ik heel erg mooi.
    Heel mooi geschreven, dit bericht.
    Ik lees liefde in elke regel.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...