Volgers

donderdag 28 juli 2022

Kroonjaar

Dag allemaal.

Mijn kapster was jarig en had deze keer een Kroonjaar. En aangezien ik dat altijd speciale verjaardagen vind, maakte ik dit kaartje voor haar. De basis is parelmoer cardstock met vele kleine stipjes wederom. Het plaatje is van Pinterest en gemat op goudkleurig cardstock. Daaronder heb ik 2 goud banen van een folievelletje geplakt en de cijfers 30 erboven op. De 'goud' knopjes op de taart, komen op de kaart ook nog terug. Dan nog de felicitatie en mijn kaart was klaar. Ik dank jullie hartelijk voor de lieve reacties, afgelopen maandag bij mijn vorige post...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.



Dit kaartje ga ik nog linken naar: http://2sistersontheblog.blogspot.com/2022/07/2e-reminder-challenge-64.html   naar:   http://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2022/07/reminder-challenge-47-juli.html   naar:  https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/2022/07/challenge-214-happy-birthday.html   en naar:  https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/

10 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kaart, zal ze blij mee geweest zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, strakke kaart heb je gemaakt met een feestelijk plaatje. Ik kon vanmorgen niet reageren, nu lukt het wel op mijn laptop,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n MOOI kaartje kan je kapster alleen maar heel erg blij zijn. Ik denk dat je nog wel vaker door haar gekapt zult worden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je voor je kapster gemaakt. Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi.
    Jij hebt ook een CAS kaart deze keer, tenminste, ik vind het CAS.
    Heel mooi, de gouden details erbij.
    Wat en leuk plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een heel chique kaart gemaakt voor je kapster Wilma! Prachtig met al die subtiele "gouden" accenten! Nog een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart zeg!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart heb ik gemist Wilma, hij is een hele mooi kaart zo fijntjes. Prachtig plaatje met die zo lekker uitziende taart! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow this is stunning work, wow this is stunning work, Thank you for sharing your creation with us over at Love to Craft and we would love to see you in our future challenges
    Elaine DT

    AAA Birthday DT
    Mix it UP DT
    613 Avenue Create DT
    Love to Craft DT
    Love to Scrap DT
    Peace on Earth DT

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...