Volgers

maandag 29 augustus 2022

Geboortekaartje

Dag allemaal.

Vandaag heb ik een geboortekaartje voor de oma van Eef. Over het algemeen heb ik niet zo vaak geboortekaartjes te maken.

De embossingfolder is van een - mij onbekend - merk:  'Provo Crafts.'  Het DP is van Studio Light. Het plaatje in 3D komt van een knipvel en de mini vlindertjes komen van een ponsje. Verder heb ik een rondje uitgestanst en de naam erop geschreven. En dit was het alweer, er valt eigenlijk niets meer over te vertellen. 😊 

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.




9 opmerkingen:

  1. Echt een lieffie je babykaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leif kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en schattig kaartje, leuk de achtergrond met embossing, ik heb ook nog een stel embossingfolders van dit merk, zijn al heel oud,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeen heel mooie lief kaartje heb je gemaakt. Een heel schattig plaatje. Leuk met de embossing op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief kaartje met dit enige beertje, en die embossing folder past er heel mooi bij. Hij is van Cuttlebug/Provo craft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a cute card. <3 I'm okay. thanks for asking on my blog. :) <3 Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje.
    Wat leuk en mooi zoals je de naam van het kindje hebt geschreven. Op en manier zodat het een lachend zonnetje wordt.
    Ik gebruik de plaatjes van 3D nooit helemaal, maar zoals jij het nu hebt gedaan vind ik het wel heel leuk.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje.
    Dit is een heel mooi geboortekaartje geworden.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje Wilma. Een mooi geboortekaartje met een schattig beertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...