Volgers

donderdag 1 september 2022

Hoera

Dag allemaal.

Een verjaardagskaartje vandaag voor de jarige Eva. En Eva is - samen met haar zusje -  de 6e! generatie in mijn familie die ik gekend heb. Uitgaande van mijn opoetje, ik zie haar nog zitten, handen in de schoot en duimendraaien...  Klein vrouwtje met een vriendelijk, gerimpeld gezicht. Altijd een glimlach, een heel tevreden mensje. Ze is 85 jaar mogen worden... 😘 Nu ken ik verder helemaal niemand van de 6e generatie, dat is veel te ver weg, maar met de oma van Eva heb ik de hele lagere school in dezelfde klas gezeten, dus vandaar. En Eva houdt van roze...  en dat vindt Wilma helemaal niet erg! 😍

Net zoals ik Holly Hobbie nog steeds erg leuk vind, zo heb ik ook nog wel iets met Sarah Kay. En Sarah Kay is jarig en houdt een feestje, net zoals Eva dat deed, ze werd zes jaar. Het DP op mijn kaartje kreeg ik bij een bestelling erbij, dus onbekend waar dit van is maar ik vond het wel mooi. Vlaggetjes opgehangen, strikje van Precious Marieke, bloemetjes uit de voorraad en wat blaadjes, plaatje kwam van Pinterest. En dit kaartje ging dus naar Eva, de 6e generatie in mijn familie en dat vind ik best uniek...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.



11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!!! Ik hou ook van roze en was ook weg van holly hobby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje voor Eva, wat kun je nog meer wensen als kind rose en holly hobby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifil card, very nicely made. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige verjaardag kaart! Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook die plaatjes blijven schattig, je maakte een mooi en zoet kaartje voor Eva,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooie verjaardagskaart Wilma! Wat een lief plaatje van Sarah Kay en wat een mooi papier en zoveel te zien op je kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och ja Holly Hobbie en Sarah Kay, ik ben er ook nog steeds dol op! Wat een ontzettend leuke kaart heb je ermee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje is dit Wilma.
    Zo lekker rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattig kaartje.
    Feestelijk met de vlaggenlijn erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bijzonder verhaal. 6De generatie, dat kunnen niet vele zeggen.
    Mooie, lieve kaart. Leuk de beetje ouderwetse uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt of je het over mijn Opoetje hebt, ik zie haar zo weer zitten! Je kaart is super schattig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...