Volgers

maandag 12 september 2022

Greetings

Dag allemaal.

Vandaag heb ik een mannenkaartje - strak, waar ik ook wel van houd - maar waar verder niet erg veel over te vertellen is. Het DP is van Pion, inclusief het plaatje van de "gentleman" en de tekst. Het zakhorloge hangt even in de hoek, verder nog wat pailletjes gebruikt. En dat was het al wel weer...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.




12 opmerkingen:

  1. Prachtig Wilma, wat een mooi papier, leuk het horloge erbij. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het mooi dp en plaatje die man lijkt een beetje op mijn opa alleen had die geen snor maar wel altijd een hoed op als hij uit ging
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi papier en plaatje heb je gebruikt voor deze mannenkaart.
    Wij gaan gewoon genieten van de reis..en zien wel hoe alles loopt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, wat vind ik dit een mooie kaart.
    Heel mooi, de chique heer zo in het midden.
    Juist het niet teveel toegevoegd vind ik mooi aan deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie chique mannenkaart. Leuke afwerking.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very beautiful male card. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem super Wilma!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie stijlvolle herenkaart Wilma. Ik vind dat strakke hierbij wel mooi. De "gentleman" komt zo mooi tot zijn recht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende mannenkaart! Zo strak is juist mooi voor een mannenkaart, meer hebben die kaarten niet nodig...

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie en toch elegante mannenkaart Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie mannenkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat prachtige papier van Pion is zeer geschikt voor mannenkaarten. Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...