Volgers

donderdag 15 september 2022

tijd voor thee

Dag allemaal.

Met de intrede van de Herfst, komt ook de tijd weer aan om eens extra te gaan zitten met een lekker warm theetje. Op mijn kaart van vandaag heb ik een 3D afbeelding van een theedoos, een kop en schoteltje en lekkere koekjes, want dat mag wat mij betreft niet ontbreken... Of een stukje chocola, daar heb ik ook absoluut geen moeite mee. 😁 Het achtergrondje heb ik eens gekocht bij de webshop van ebbies.nl maar dat is opgehouden, de webshop dan. Het embossen en snijden is hierbij nog handwerk en achteraf had ik de witte strook papier beter kunnen matten op donkerblauw cardstock voor het contrast, maar dat zijn altijd van die "achteraf" dingetjes. De plakpareltjes maken het af.

In de binnenkant heb ik een bandje geplakt, dit dan weer wel gemat, met de centjes 'verstopt' daarachter geschoven. En dan weer daarachter had ik een paar theezakjes bevestigd, maar vergeten om daar een foto van te maken... Nog een bloemetje en blaadje toegevoegd en dit was dan weer mijn kaartje van vandaag.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst. Ik schrijf dit altijd, maar niet uit gewenning, dat meen ik ook.

GROET, Wilma.




Dit waren de theezakjes.



11 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Wilma. Zijn leuke theezakjes ook! Ik hou wel van dit soort creaties voor de thee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Matten maakt je kaart meestal wel sprekender, ik hou ervan.
    Wat een leuk idee, de verstopte theetjes in de binnenkant.
    Morgen om 5.20 uur vertrekken we,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk voor een thee liefhebster ... ik ben meer van de koffie, hihi... Ziet er heel mooi uit en ja koekje of chocolade, heerlijk!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de binnenkant van een kaart ook gedaan zijn scoren ze bij mij altijd extra punten, hihi.
    Leuk hoor.
    Ik snap wat je bedoeld met het stukje van de voorkant matten op donkerblauw, maar toch is het zo ook heel mooi.
    Wat knap trouwens, om te snijden en embossen met de hand, het is goed gelukt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke. En ach volgende keer mat je het misschien wel. En thee en chocola zijn niet aan mij besteed. Geef mij maar koffie en drop, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nce card.The card is really appropriate for the time. I wish you a nice weekend. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart Wilma en leuk zoals je de binnenkant gedecoreerd hebt. Leuk om zo geld cadeau te krijgen of lekkere thee natuurlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cadeaukaart voor iemand die van thee houdt. Leuk met het theezakje erin. Mooi om zo het geld erachter te verstoppen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje met het theezakje erbij. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

'I see it, I like it'...

Dag allemaal.  Weer een koffiekaartje vandaag voor een groot espresso-fan.  ☕  Alle materialen zijn uit een koffieblok van 'Craft Sensat...