Volgers

donderdag 22 september 2022

Kinderkaartje

Dag allemaal.

Voor vandaag heb ik een kinderkaartje te laten zien, niet zo erg veel over te vertellen dan dat het naar een 7-jarige Job is gegaan. Ik heb er kraft cardstock voor gebruikt. Het plaatje is nog van een wat ouder knipvel, maar wat ik toch nog wel aardig vond om te gebruiken. Het achtergrondpapier hoorde daar bij. Lekker wat kleurrijk, dat vind ik voor kinderkaarten altijd wel fijn. Achter het plaatje heb ik nog een stansmalletje gebruikt uit een 'nest,' maar waar ik de oorsprong niet meer van weet. En dit was het weer.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.



7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd deze kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice colorful children's card. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk fleurige verjaardagskaart voor de zevenjarige Wilma en wat een leuke plaatjes en dp heb je gebruikt. Zo leuk bedacht hoe de tijger aan de liaan uit de 'gescheurde' achtergrond springt.
    Fijne dag, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele vrolijke kaart voor een 7-jarige. Leuke plaatjes inderdaad, dat snoetje van het aapje hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere vrolijke kinderkaart.
    Mooi dp heb je gebruikt.
    Leuk ook, dat er rechts onder ook nog een plakje op de kaart zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart is dit Wilma!
    Leuke plaatjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes en leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

'I see it, I like it'...

Dag allemaal.  Weer een koffiekaartje vandaag voor een groot espresso-fan.  ☕  Alle materialen zijn uit een koffieblok van 'Craft Sensat...