Volgers

maandag 19 september 2022

Herfstkaart

Dag allemaal.

Wat heeft de herfst zich laten gelden het afgelopen weekend! Veel regen en wind...  Gelukkig kent het seizoen ook mooie dagen met zijn prachtige kleuren.

Op mijn kaartje van vandaag zijn deze kleuren zo'n beetje terug te vinden in het plaatje wat van Pinterest komt. Dat heb ik op DP van een basisblok van Mintay Papers geplakt, ik heb de randjes van dit DP nog wat aangezet met distress ink, 'Walnut Stain.' De mooie herfst-stans bovenaan is van Joy!Crafts:  'Herfstguirlande,' maar ik heb het andersom gebruikt als een soort boog. Dat vond ik in dit geval mooier uitkomen met de afmeting van het plaatje. Verder heb ik linksonder nog wat varenblad en herfstblad toegevoegd. Het een gestanst, het ander geponst en ook wat geknipt uit DP van Craft O'Clock, net zoals de paddenstoeltjes rechtsonder geknipt zijn uit dit DP: 'Autumn Moods.'  De miniblaadjes die rechtsonder naar beneden dwarrelen komen uit een ponsje. En dat was mijn kaartje weer.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.



13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfst kaart!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu het weer wat kouder wordt beginnen we weer aan de herfst te denken. Ieder seizoen heeft zijn charmes. Deze herfstkaart vind ik prachtig voor iemand die in het herfstseizoen jarig is. Een gezellig plaatje en zo mooi afgewerkt met al die mooie blaadjes.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi herfstkaartje, past goed bij het weer van de laatste dagen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful Autumn scene and loving the dies you used with it! Thank you so much for joining in with us at Four Seasons challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi herfstkaartje, prachtig gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart. Mooi met die guirlande.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om de guirlande zo te plakken, staat inderdaad erg mooi en ik heb helemaal niet het idee dat het op z'n kop zit.
    Mooie kleurtjes hè, de herfst kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie herfstkaart.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amazing, so much detail and a true feeling of fall! Thanks for joining us at Four Seasons.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige herfstkaart Wilma, je hebt er veel leuke herfstdetails bij gebruikt! De herfstguirlande vind ik super!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH WOW ... this is absolutely BEAUTIFUL!! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    P.S. If I hadn’t already mentioned it, just wanted to let you know that we have another new challenge blog. This time it’s all about using your STENCILS. I hope you’ll come check us out and play along at Crazy is our fame – STENCILS are our game (aka STENCIL FUN CHALLENGE. The fun begins OCTOBER 4th … Hope to see you there!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is stunning and SO realistic that it looks like an actual part of nature. it's stunning! Thanks so much for sharing your talents with us at The Four Seasons Challenge and please join us again soon.
    Karen L, DT
    The Four Seasons Challenge
    https://thefourseasonschallenge.blogspot.com
    https://karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...