Volgers

donderdag 27 oktober 2022

Christmas Gifts

Dag allemaal.

Kerstkaarten donderdag vandaag, al heb ik ze niet elke week. Hier heb ik het mooie papier gebruikt van Mintay: 'Time of Wonders.' En op zich is dit papier al zo mooi, dat het nog maar weinig nodig heeft. Jammer om een groot gedeelte te beplakken waardoor de hele afbeelding bijna niet meer te zien is. Dus heb ik de prachtige stansmal van Jenine's Mindful Art Essentials gebruikt uit de 'Warm en Cosy' lijn om het hele DP van 15 x 15 cm. uit te stansen. Dit heb ik op bordeaux rood cardstock bevestigd en het enige wat ik nog toegevoegd heb is een toef rechtsonder wat ook uit het papier komt. Erg mooi blokje is dit.



En dan mag ik toch alweer een winnertje laten zien, het is me toch wat... 🙏  Het meisje van Lisi Martin heeft het geluk mogen hebben, random weliswaar, maar toch...



Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.



20 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Wilma wat een kleuren pracht. Gefeliciteerd met je toppertje! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, zou dit ook niet verstoppen onder alles, mooi gedaan zo. en gefeliciteerd met je topper altijd super leuk, random of niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad zo zonde om dit prachtige papier te verknippen. Mooi opgelost zo met de mal rondom.
    En gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om het papier uit te stansen. En het is zeker zonde om de kaart vol te gaan plakken bij dit mooie papier.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart je waant je zo in een kerstwinkel in Engeland.
    En die rand is echt SCHITTEREND.
    van harte met je topper..
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze kaart met het nostalgische papier! En wat een prachtige bloementoef heb je gemaakt met ditzelfde papier! Gefeliciteerd met je winnertje! Geniet ervan het is altijd leuk om je kaart in de spotlight te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het mooie dp zeker jammer om te beplakken, je hebt het ooi opgelost door het uit te stansen en de bloemen onderaan op te hogen
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww, heel mooi opgelost om zo het prachtige dessin-papier mooi uit te laten komen Wilma. Dat heb ik ook altijd met het dessin-papier van Mintay, zonde om in te knippen hihi.
    Prachtig zoals je ook het toefje gemaakt hebt, ik ben er weg van.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi zo !!!
    Congrats met je toppertje !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card with all the pretty details! Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het DP van Mintay is inderdaad erg mooi, maar lastig om mee te werken. Jij hebt het prima opgelost zo, leuk om het zo uit te stansen en..een mooie toef erop,
    Groetejs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een fantastische kaart heb je gemaakt met supermooi DP.
    Gefeliciteerd alweer gewonnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zou inderdaad zonde zijn dat je het mooie papier niet zou zien Wilma....je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje en dit papier is zo mooi! Daar hoeft ook niet veel meer bij! Heel mooi gedaan en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie stijlvolle kaart is het zo.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige nostalgische kerstkaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kerstkaart met deze papierset ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie warme kerstkaart De materialen zijn erg mooi.Leuke toef van de bloemen. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a beautiful winter card. <3 Congratulations on winning the challenge. <3 Have a nice weekend. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi, de bloemtoef op deze kaart.
    Een echte, beetje romantische, kerstkaart is het.
    Gefeliciteerd met je topper, leuk blijft dat hè!
    En bedankt voor altijd weer reacties op mijn blog!! Zo gezellig om te lezen.
    Ik probeer het ook bij te houden maar als ik dan mag werken loop ik meteen achter in Bloggersland en is het niet meer te doen om alles te lezen wat ik gemist heb.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...