Volgers

maandag 31 oktober 2022

Gefeliciteerd

Dag allemaal.

Vandaag heb ik nog een slimline modelletje, wat ik leuk vind om mee te werken. Het DP wat ik gebruikt heb is van K & Company, echt al wat ouder maar daarom niet minder aardig. Het is heel kleurrijk DP. De vlinder is gemaakt met een rubberen stempel van Sheena. Op hetzelfde DP gestempeld, uitgeknipt en gemat op zwart cardstock. 'Gefeliciteerd' is een stempeltje van Marianne design en heb ik op de achterkant van het DP gestempeld en eromheen uitgeknipt. Uit ditzelfde papier komen de blaadjes van MD en de bloemetjes heb ik op kleur gebracht met een brushmarker. Die zijn  -net zoals het roosje-  uit de voorraad. Verder nog een randje gedoodled, het geheel op een basiskaart van zwart cardstock bevestigd en dat was het weer.  😊




Iedereen een hele fijne dag vanaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat word zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.

GROET, Wilma.

12 opmerkingen:

  1. Een en al vrolijkheid komt je tegemoet op de vroege maandag ochtend maakt mijn dag al goed Wilma! Prachtige kaart en wat een mooie vlinder, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kleurrijk kaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en vrolijke kaart met heel leuk papier en een prachtige vlinder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, de vlinder steelt echt de show op deze mooie achtergrond! Het bloementoefje, tekst en doodle randje maken het helemaal af!
    Een fijne dag Wilma!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de kleurrijke achtergrond de vlinder fladdert bijna van mijn scherm
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie slimline.mooi dp en jdvlonder is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje geworden met een mooi doodle randje erbij!
    Je cozy kertstkaart van afgelopen donderdag heb ik ook nog bewonderd Wilma, prachtig met het mintay papier!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je deze mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje met de vlinder erop Wilma.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo grappig om te lezen dat jij graag slimline modelletjes maakt, ik zit altijd naar zo'n basis te kijken en weet nooit goed hoe ik zal beginnen.
    Wat een beauty, deze kaart, de vlinder is een mooie blikvanger.
    Mooi dat je alles op zwart gemat hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very beautiful card. Very nice paper. Greetings, Erika

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...