Volgers

donderdag 29 juni 2023

Kerstbomen

Dag allemaal.

Door het winnen met mijn Kerstkaartje in de linker zijbalk -bij 52 Weeks To Christmas met de laatste challenge- mocht ik deze keer gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge, waarbij de challenge 'Kerstbomen' is. Dit is mijn bijdrage geworden.

Vierkant modelletje van 12 x 12 cm. op deze sierlijke mal van JMA. Dan heb ik een sneeuw-embossingfolder gebruikt als achtergrond van StudioLight en alle uitgeknipte elementjes komen uit een knipvel van Scrap and Me, 250 gr. Mijn kerstboom moet nog verder worden opgetuigd, ik heb er al wel een strik in gehangen... 😉  De Gnoom heeft zijn boompje al klaar, met een ster erin. Maar die is dan ook niet zo groot...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET, Wilma.






Graag ga ik dit kaartje linken bij: https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2023/06/peace-on-earth-christmas-challenge-42.html  en:   http://wordartwednesday.blogspot.com/2023/06/anything-goes-weeks-601-602.html  en:  http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/2023/06/challenge-143-anything-goes-in-pink.html  en bij:  http://12monthsofchristmaslinkup.blogspot.com/2023/06/challenge-101-anything-goes-christmas.html     

20 opmerkingen:

  1. Nice card. I always love gnome cards. <3 Have a nice day. Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi gastdesigner kaartje met de schattige kabouters en de leuke details, leuk het streepjes dp op de achtergrond
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT H&I

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart is dit, geweldig dat hij hier staat op de blog van 52WTC, waar je gastdesigner wilde zijn, bedankt hiervoor.
    We hebben je berichtje van Ingrid doorgekregen hoor, dat je bedankte voor het pakketje....
    lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart heb je gemaakt als Wilma. Leuk dat je GD mocht zijn. De gnoompjes moeten nog wel even doorwerken om de mooiste boom van het land te krijgen. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart ,leuk idee om de mal uit een dessinpapier te stansen , toch ook heel mooi.
    Ik stans het eigenlijk altijd uit effen papier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je GD mocht zijn, je maakte een mooie kerstkaart met weer heel veel knipwerk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om GD te mogen zijn.
    Je hebt een prachtig voorbeeld kaartje gemaakt. Leuke gnoompjes en mooie kerstboom.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je als GD gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute and fun cards with those adorable gnomes!!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} Coming July 7th

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie gezellig uitziende kerstkaart heb je gemaakt Wilma. Een leuke afbeelding en een een mooi opengewerkte randstans heb je gebruikt.
    Dankjewel dat je gast-designer wilde zijn.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi !!!!
    Mooie stans heb je gebruikt !!!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt een mooie inspiratie kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt Wilma!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een LEUKE gnoompjes op dit kleine kerstkaartje Wilma. MOOI hoor.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie gastdesigner-kaart, Wilma! Met die lieve gnomes en hun kerstboompje is het een knus geheel geworden.
    En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk joh.
    Kerstboompjes op een kaart, het is niet zo'n moeilijke challenge maar dan is het des te leuk om alle inzendingen te bekijken.
    Ik ben dik op Gnomes, dus deze kaart vind ik héél erg leuk.
    Wat een mooie sierlijke stans heb je gebruikt voor de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben DOL op Gnomes bedoel ik natuurlijk 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige lieve kaart met de leuke Gnomes.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love it! Thanks so much for joining us at The Holly & Ivy Christmas Challenge!

    lovies, =o) kel
    The Holly & Ivy Christmas DT

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...