Volgers

donderdag 6 juli 2023

Zwemdiploma B

Dag allemaal.

'n Kleine man van 6 jaar 'oud' haalde zijn zwemdiploma B en is daar reuze trots mee... Begrijpelijk, want dit is toch een van de eerste mijlpalen in een kinderleven... dus daar moest een kaartje naartoe.

Het DP wat ik heb gebruikt is van Scrap and Me, het strookje met de waterbubbeltjes onder de afbeelding, is nog van het waterleidingbedrijf wat ik al jaren had liggen. Ooit bewaard en nu kwam het zowaar van pas. De grote B is niet zo strak uitgevallen maar ja, handwerk hè... Het plaatje op zich vind ik zelf een waar kunstwerkje. Het is een taart die ik al even geleden op Pinterest zag. Dat vind ik zo knap, een taart! Ik heb het uitgeprint op stevig fotopapier, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Dan nog wat versierd met stansjes, een koordje en het blauwe ringetje was over van een opzetborsteltje van de tandenborstel...ongebruikt weliswaar 😀 en dat maakte mijn kaartje weer af, naar mijn idee.  

Bij Carlin's Kaartenparadijs mocht ik nog een topplekje noteren voor de bloemen+hout challenge.  😀

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst,  🍀

GROET, Wilma.





Graag ga ik mijn kaartje linken bij:  https://colorfuloptions.blogspot.com/2023/07/july-2023.html  en:  http://daisychainchallenge.blogspot.com/2023/07/challenge-76-summertime.html  en:  https://allsortschallenge.blogspot.com/2023/07/week-735.html  en:  http://wordartwednesday.blogspot.com/2023/07/anything-goes-weeks-603-604.html  en:  http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/2023/07/july-challenge-anything-goes.html  en bij:  https://creataliciouschallenges.blogspot.com/2023/06/challenge-262-anything-goes-with.html       

16 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart voor het behalen van een zwemdiploma, en dat is zeker iets om trots op te zijn.
    Gefeliciteerd met je topper,groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart met dit geinige plaatje voor deze speciale mijlpaal! De leuke details maken het helemaal af, dat ringetje vind ik heel tof bedacht. Gefeliciteerd met je prachtige topper! Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fun and colourful card, many thanks for joining us at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart voor deze waterrat Wilma. Dat is een kunstwerkje die taart en als plaatje voor deze gelegenheid helemaal leuk.
    Gefeliciteerd met je toppertje, dat had ik ook al gezien hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een erg leuke kaart gemaakt voor het behalen van zwemdiploma B. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Keileuke kaart heb je gemaakt voor de geslaagde. Wat een mooi plaatje en het blauwe ringetje maakt het af,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super card, a perfect design for the recipient. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een MOOI zwemkaartje voor een 6-jarige Wilma en GEFELICITEERD met je topper.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart voor de kleine man Wilma
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ene geweldige kaart voor de 6jarige knap gedaan.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A very fun cake. A nice boy's card. Congratulations on winning the challenge. <3 I wish you a nice weekend. Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo knap al die prachtige marsepijnen taarten, hele kunstwerkjes kom je tegen, mooi om te zien! En helemaal leuk met de duik door de taart en super leuk kaartje voor de afzwemmer en vast heel blij met zijn diploma B!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt leuk kaartje voor het behalen van het zwemdiploma.
    Ook nog proficiat met je topplaatsje.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Popping back to say thank you for also joining in the Crafty Calendar Challenge with your super card.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje voor iemand die zijn zwemdiploma heeft gehaald
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...