Volgers

donderdag 21 september 2023

Baby

Dag allemaal.

'Last, but not least.'  Een geboortekaartje voor de kleine Janine, die het gelukkig heel goed is gaan doen en alle zeilen bij heeft moeten zetten aan het begin van haar prille leventje... 💗  Ik heb gezien bij Lisanne dat het kaartje aangekomen is.

Ik heb eigenlijk vrijwel nooit babykaartjes te maken en ben daar dus ook niet zo toe uitgerust. Wel heb ik een - al oud - blokje van Eline en daar heb ik al het papier en elementjes uit kunnen halen voor mijn kaartje. Alleen de harten balonnetjes zijn van MD en het girafje houdt ze vast met behulp van flosdraad. 😃 Dat is soepel en laat zich goed verwerken. Verder nog een bosje ienie mini bloemetjes die van een ponsje zijn, net zoals de vlindertjes. Alles klein voor kleine Janine. 😉  Door de zachte kleuren lijkt het allemaal wat flets, maar dat viel in werkelijk wel mee. En dat alles bij elkaar maakte mijn kaartje weer voor wat het is geworden.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET, Wilma.



 

16 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    wat een schattig kaartje heb je voor Janine gemaakt. Oude materiaal zijn vaak net zo leuk hoor! Ik vind het flosdraad ook een topidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk dit kaartje leuk de kleine details! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een superschattig kaartje, hoe oud het papier ook is je kaartje is wel nieuw ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief hoor.
    De zachte kleurtjes vind ik mooi voor een baby kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een schattige kaart gemaakt met de materialen die je wel hebt! Heel erg leuk gedaan!
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige babykaart heb je voor Janine gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een schattige kaart voor de geboorte van kleine Janine gemaakt. Goed geslaagd al maak je niet vaak babykaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel lief babykaartje gemaakt in zachte kleurtjes, leuk om dit oudere materiaal te gebruiken, het blijft leuk
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje. Prachtig gemaakt in die zachte kleurtjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje, mooie papiertjes.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lief kaartje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met het schattige dp en plaatjes, dat blokje is zeker oud je had er drie versies van een blauwe, roze en deze gele
    ik had de blauwe en heb daar ook nog wat restje van over
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een allerliefst babykaartje heb je met je spulletjes gemaakt Wilma. Leuk met dat flos erbij en de kleurtjes zijn zo schattig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk baby kaartje heb je gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...