Volgers

donderdag 28 september 2023

Boeketje bloemen

Dag allemaal.

Mijn kaartje van vandaag heeft een boeket bloemen, opgewerkt in 3-D. En daar is verder weinig van te zeggen, dan dat het van een al wat ouder knipvel komt. Dus ook weer opgeruimd. 😊 De basiskaart is wit cardstock met daarop weer lila cardstock. Ik heb de sneeuwsterrenstans weer eens gebruikt van Joy!Crafts, waar ik de sterren vanaf heb geknipt... 😊 Dan heb ik daar nog wat parels op gezet en klaar was alles weer... Het was alleen nog even een dingetje om de vierkantjes precies op te plakken. Een ervan zit aan het lint vast en dat was erg teer...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst,  🍀

GROET, Wilma.



 

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje de kleurcombinatie, en wat een prachtige stans aan de zijkant van je kaart! fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Wilma.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Vind de stans aan de zijkant ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart waar zeker iemand heel blij mee zal zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart in hele mooie kleurtje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een mooie kaart met dit prachtige 3D boeket Wilma! En wat leuk dit modelletje met die chique stans! Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in lieve tere kleurtjes Wilma. De 3d techniek blijft toch erg mooi vind ik en een bloemetje is altijd leuk om te krijgen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je rand op deze manier hebt gebruikt, dat ga ik onthouden.
    Het boeket is prachtig met al die laagjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje in deze mooie kleuren.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig boeket bloemen op je kaartje. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart met deze mooie bloemen en een leuke rand heb je gebruikt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeg het met bloemen, altijd goed op een kaartje want het kan voor veel doeleinden gebruikt worden! Leuk model en wat een goeie tip, hoe je deze stans heb gebruikt! Nog bedankt voor je uitleg op mijn blog hoe ik je kan vinden 😀
    Fijn weekend Wilma,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met het mooie randje en het mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Door omstandigheden heb ik een aantal kaartjes van je gemist Wilma. Net even terug gekeken naar het geboortekaartje.....dat ziet er heel LIEF uit en dit bloemenkaartje vind ik helemaal SUPER. Dat komt waarschijnlijk door de MOOIE kleuren.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...