Volgers

donderdag 14 december 2023

90 Jaar

Dag allemaal.

Voor alweer een Kroonjaar -en niet zomaar een...- had ik een kaart nodig, 90 jaar maar liefst. En de jarige Job mag er nog wezen! 😄 

Het is een slimline model geworden, maar niet in de bijbehorende maat, die vind ikzelf echt te hoog. Deze kaart is 18 en een half bij 9 en een halve cm. en dat vind toch fijner werken. Alles is van ScrapAndMe:  'Afternoon Sky' DP en de uitgeknipte elementen. Ook gingen er weer enkele plaksteentjes bij. De lijst heb ik wat hoger opgeplakt om wat diepte aan te brengen. Het klokje -voor de weggetikte tijd- is van Asuka Studio. Ik heb het met wat inkt bewerkt voor het vintage effect, want met alle respect, met 90 jaar kun je het toch al wel een beetje vintage noemen... 😄 al is de jarige nog erg van deze tijd en goed ter been!... 

In Blogland ben ik momenteel weinig actief, sorry dat ik jullie blogs niet bezoek momenteel. Maar die vervelende val speelt mij nog steeds parten. Verder ben ik vreselijk achterop geraakt met alles in huis en dan is het binnenkort ook nog Kerst. Heb het razend druk eigenlijk maar kan nog niet goed vooruit ook...😕  en dat zijn de minder leuke dingen, maar...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.


Graag ga ik linken naar:  https://dd-tripleb.blogspot.com/2023/12/december-challenge.html

13 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig papier vind hem super mooi geworden. Wat vervelend voor je dat je niet goed opknapt zo`n val brengt heel wat te weeg. Eerst maar goed voor je zelf zorgen de rest komt wel. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je voor deze jarige gemaakt! Vreselijk allemaal...dat bloggen komt wel, net wat Anita zegt eerst goed voor jezelf zorgen dat is belangrijker, sterkte XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je kaart is geweldig mooi Wilma! Wat een knipwerk, en in prachtige kleuren. Heel vervelend dat je maar niet opknapt van die nare val. Ik hoop dat er snel verbetering komt. Heel veel beterschap, en moed houden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi gemaakt Wilma.
    De jarige zal je hier veel plezier mee doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees dat je laatst bent gevallen in de badkamer, had die post even gemist, arme jij ... en heel pijnlijk!
    Het komt nooit gelegen zoiets en vraag maar beetje hulp aan naasten Wilma! De 90 jarige heeft een prachtige kaart van je gekregen en fijn als ze nog zo kras is. Blogland komt wel weer hoor, rustig aan en veel beterschap en sterkte!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig bloemen kaartje Wilma.
    Vervelend dat je nog steeds last hebt na die lelijke val. Heel veel beterschap en sterkte.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat dacht ik al Wilma dat je nog last had van je val. Denk nu maar vooral even om jezelf, december is al zo'n drukke maand normaliter. Je hebt wel een hele mooie felicitatie-kaart voor de jarige gemaakt. Daar gaat ze vast heel blij mee zijn. Beterschap voor jou.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is het voor de 90 jarige! Heel mooi samengesteld. EN wat naar dat je zoveel last hebt van die val. Dan gaat alles veel trager... doe maar kalm aan hoor, we zien je wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die maar rustig aan en denk aan jezelf, dat is wat belangrijk is!
    Prachtig je kaart, echt weer 1 die ik herken als een kaart van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de blauwe kleurtjes en leuke details
    vervelend hoor dat je nog steeds zoveel last hebt van je val, sterkte hoor en rustig aan hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart voor deze jarige, heel mooi gemaakt. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely BEAUTIFUL!! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...