Volgers

donderdag 30 november 2023

Thank you

Dag allemaal.

Soms worden we weleens op een heel onverwachte manier blij verrast, althans ik heel soms wel. En daar mag dan wel een kaartje voor de deur uit! Maar waar ik helemaal niet blij verrast door was, is een ongelukkige val in de badkamer kort geleden. Knal, op mijn rechter elleboog, waar ik al eens aan geopereerd ben geweest en au, dat was heftig. Gelukkig niets gebroken, maar de pijn is er niet minder om, vooral omdat er gewoon beweging in blijft natuurlijk zonder gips. En net, nu ik aan nog wat Kerstkaarten wilde gaan beginnen, wat is dat ongelukkig voor Petra Pech...  😞

Ik heb een witte basiskaart met DP houtstructuur  'Beautiful Day' van 'Scrap Boys' en 'Celebration Rouge 2' van ScrapAndMe, waar de bloemen ook van zijn. Het randje dwarsover van Precious Marieke en het hartje is van MD. Nog wat gestanste blaadjes en een takje van 'Craft & You.' En de tekst...... die heb ik los geknipt. Dan nog een enkel plakpareltje hier en daar en dat was het weer.  😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd. 

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma. 


 

11 opmerkingen:

  1. Hij is in het echt nog veel mooier Wilma. Jij ook bedankt voor je mooie kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beeldige kaart Wilma maar wat een pech, héél véél sterkte en beterschap gewenst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een prachtige kaart Wilma! Oh wat balen dat je zo'n flinke smak hebt gemaakt. Ik zag je de laatste weken ook al verdacht weinig voorbij komen. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en die zachte kleurtjes zijn echt supermooi.
    Beterschap met je elleboog.
    Gelukkig niks gebroken het had erger kunnen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en leuke details
    wat vervelend dat je bent gevallen, wat zal dat zeer doen ik wens je heel veel beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Oei dat is minder zo'n lelijke val. Ik hoop dat het vlug beter wordt, maar dat zal je nog weken voelen denk ik.
    Hou je goed,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef dan heb je een lelijke smak gemaakt Wilma. Doe maar voorzichtig. Deze kaart is weer een pareltje, heel mooi vorm gegeven en opgemaakt in lieve kleuren.
    Beterschap voor je elleboog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart met de mooie toef bloemen. ai dat doet zeer Wilma, kun je hem niet een el sling hangen overdag dat geeft hem meer rust. Beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pech die val Wilma. Hopelijk ben je snel weer de oude. Je kaart is prachtig met de mooie bloementoef.
    Groetjes en sterkte met je elleboog, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart is het geworden. En wat een pech zeg, die val in de badkamer. Wel een geluk dat je niets gebroken hebt, want dan ben je toch echt verder van huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a very beautiful card. Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...