Volgers

donderdag 5 oktober 2023

Pumpkin kisses...

Dag allemaal.

Deze maand mocht ik bij Scrapping4Fun challenges een Gastdesigner kaartje maken. De challenge van deze maand is 'Fruit en/of Groenten'   'Fruit and/or Veggies'  en duurt t/m 28 oktober.

Het DP op mijn basiskaart is van Craft O'Clock,  'Autumn moods.'  Verder is alles van 'Pion design,'  'Summer falls into Autumn.'  Alle randjes heb ik wat beinkt met distress ink 'old paper' voor een wat vintage look. De groene rand onder het plaatje is een pasta van 'Cadence' die een beetje het effect van mos geeft. Het gaf tevens wat contrast voor de pompoenenrand die daar weer onder zit. Het varenblad heb ik ook bewerkt met deze pasta voor een ietwat grovere structuur. De tekst komt ook uit het DP. Ik vond het leuk om hiermee bezig te zijn, ik hou wel van de warme herfstkleuren... 😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd. 

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.






19 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met mooi papier en plaatje. Fijne dag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kaart gemaakt in deze warme kleurtjes.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nostalgisch aandoende creatie Wilma!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw hij is heel mooi, leuke details, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in die warme herfstkleuren Wilma! De pasta geeft een prachtig 3D effect. Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie herfstkaart heb je met het mooie dessin-papier en lieve plaatje gemaakt Wilma. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie herfstkaart, mooie papiertjes. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met het schattige plaatje met de pompoenen Wilma....doet me aan vroeger denken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card and Vintage image -congrats on your GDT
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi gast kaartje in hele mooie herfstsfeer Wilma, gezellig plaatje met de pompoenen, die je nu ook overal aan de kant van de weg ziet.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie herfstkaart met een prachtig plaatje én leuke tekst van Pion,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi.
    Het is een beetje vintage, wat ik knap vind, want je hebt zeker niet heel veel vintage opleukingen erbij gedaan.
    Terecht dat je gast designer mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi gastdesigner kaartje met het nostalgische plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een MOOI en LIEF kaartje is dit Wilma en wat een LEUK plaatje heb je gebruikt.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is te leuk Wilma.
    Mooi plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk nostalgisch plaatje op je kaartje.
    Prachtig gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik was hier al even geweest..masr het was lastig op de telefoon. Je hetfstkasrt is erg mooi met dit schattige plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk, die nostalgische stijl.
    Echt een herfstkaart vind ik dit.
    Leuk hè, als je gast designer mag zijn, dat vind ik altijd weer leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...