Volgers

donderdag 12 oktober 2023

Condoleance

Dag allemaal.

Het nadeel van ouder worden vind ik, dat je steeds vaker kaartjes als deze nodig gaat hebben... Je maakt ze liever niet, maar als de gelegenheid zich voordoet dan probeer je er toch heel veel troost in te stoppen voor de ontvanger(s).

Mijn kaartje van vandaag heeft een plaatje van Els Wezenbeek bij Marianne design. Dat zijn wel stijlvolle plaatjes vind ik. Het is 'n beetje in 3D en gemat op een heel lichtgrijs cardstock waarvan ik de randjes wat bewerkt heb met 'old paper' distress ink. Ik heb een vervaagd achtergrondje gebruikt waarvan ik helemaal niet meer weet hoe of wat, maar wat geeft 't... 😌  Verder heb ik het zo gelaten, ik vond dit genoeg zo. Ik hoop dat het de bedoelde intentie heeft overgebracht...

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.  



13 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker nodig en hij is ook heel mooi Wilma.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie stijlvolle kaart Wilma.
    Deze plaatjes zijn inderdaad erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Wilma heel stijlvol en zal zeker troost geven. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel chique kaart Wilma. De lelie komt er prachtig op uit! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie stijlvolle condoleance kaart Wilma en het zijn kaarten die erg gewaardeerd worden en steun bieden aan de nabestaanden. Niet leuk om te maken of te krijgen maar toch heel waardevol.
    Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie stijlvolle condoleance kaart. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat we ze allemaal zo min mogelijk willen maken Wilma, biedt de nabestaanden wel veel troost en je hebt er een mooi condoleance kaartje van gemaakt met de intensie dat je aan ze denkt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en chique condoleancekaart heb je gemaakt, leuk met de uitgeknipte bloem en het bijpassende papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het nooit gemakkelijk om zulke kaartjes te maken Wilma....maar toch heb ik laatst een serie gemaakt die nog niet op mijn blog heeft gestaan....vind ik ook een beetje moeilijk!
    Jij hebt een heel mooi kaartje gemaakt....en ik weet uit ervaring dat mensen het heel erg waarderen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi stijlvol kaartje met dit plaatje erop.
    Ik pak meestal de krijtjes erbij om een achtergrondje te maken, stempeltje erop in het zwart, maar vorige week heb ik eens gestempeld met bladeren.
    Niet makkelijk dit thema om kaartjes te maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele mooie condoleance kaart gemaakt. Ja dit soort kaarten hebben we af en toe toch nodig... ik maak meestal wat vooraf.. zodat ik wat in voorraad heb. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi stijlvol kaartje met de zachte kleurtjes ja helaas zijn ze soms nodig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...