Volgers

donderdag 19 oktober 2023

Happy day

Dag allemaal.

Mijn kaartje van vandaag was voor iemand die de kunstacademie heeft doorlopen en met succes slaagde. Niet nu, maar al eerder. Maar voor de verjaardag is het dan toch altijd weer even verzinnen van, wat ga ik doen... 

Voor deze keer ben ik voor zwart met een soort van zalmkleur gegaan, omdat ik weet dat zij daar van houdt. Van welk merk het DP is, weet ik even niet meer. Dan had ik nog een soort 'kunstplaatje' liggen wat ik hierbij gebruikt heb en gemat op zwart. De swirl  -waarvan de 'voetjes' uit een ponsje komen-  is van Marianne design, net zoals het stempeltje 'happy day' en waar het op zit, dat is ook gemat op zwart.  Dan heb ik nog wat pailletjes toegevoegd en dat was mijn kaartje weer. Het is in ieder geval goed ontvangen en daar doe je het toch voor...  😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd. 

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.



16 opmerkingen:

  1. Vind je kaart heel mooi en hoe je alles bij elkaar combineerde top! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is mooi Wilma, ik vind het altijd wel wat hebben dat zwart en zo met deze kleur erbij heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in deze kleurcombinatie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en leuk dat het goed ontvangen werd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een kunstig kaartje.
    Perfect dus voor iemand van de kunst academie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige passende kaart voor de kunstenares gemaakt Wilma. Door het zwart komt de "kunst" heel mooi uit! Een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart toegespitst op de ontvanger Wilma. Een toepasselijk plaatje en mooie kleuren heb je gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie toepasselijke kaart gemaakt. Mooie kleuren combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kunstig kaartje wat passend is voor de ontvanger.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren bij elkaar en leuk gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Wilma....wat heb je dat mooi gedaan in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma , kanp gedaan! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt in deze kleurtjes, leuk de swirl met voetjes en het kunstplaatje past dan precies bij de ontvanger,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie, leuk plaatje heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma, wat heb je een mooie kaart gemaakt. De kleuren combinatie vind ik helemaal geweldig. Ik vind het voor kunstzinnige mensen altijd best een uitdaging om een kaart te maken, jij dan? Of draai ej je hand er niet voor om?
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card. Something special. :) Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...