Volgers

donderdag 26 oktober 2023

May the dreams...

Dag allemaal.

Een doosje vandaag voor een 60e verjaardag in de nabije familie. Later gevuld met lekkers, maar vergeten om daar ook een foto van te maken.... 😄  Het deksel 'scharniert' op een manier dat het gewoon vast blijft zitten als je het opent. Het DP is allemaal van Pion design inclusief de afbeelding en de prachtige tekst, vind ik zelf. Ik heb alle randjes weer bewerkt met 'Old Paper' distress ink. De versiering van het doosje wijst zichzelf allemaal wel, roosjes uit de voorraad plakpareltje hier en daar en het stansje is van Joy!Crafts. Dan heb ik nog wat kleine delen van een ander stansje gebruikt, waarvan ik de oorsprong niet meer weet... Van hetzelfde DP nog een envelopje gemaakt voor een attentie met nog een tekstje erop. Dat maakte het geheel weer compleet... 😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst. 🍀

GROET,  Wilma.







16 opmerkingen:

  1. Heel mooi is je doosje geworden , schitterend papier en een lief plaatje. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig doosje en dan ook nog lekkers er in, dat is dubbel genieten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, een prachtig doosje Wilma! Heel mooi die kleine details en tekst die je erop verwerkt hebt. Met het lekkers erin is het helemaal feest!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje heb je gemaakt Wilma....niet te druk....heel mooi!
    Groetjes en jij ook een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig doosje met bijpassende envelop Wilma. Mooi gecombineerd met dat lindegroen, matcht perfect. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt met dat lief plaatje en het mooie dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi doosje. Het heeft een romantische uitstraling. Ik stuur je een mailtje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig doosje en het bijpassende enveloppe. Mooie papiertjes, daar zal de jarige heel blij mee zijn. Fijne dag/weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt met dit lieve plaatje erop. Leuk dat je er nog een bijpassend envelopje bij gemaakt hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi plaatje heb je gebruikt.
    Het is een beetje nostalgische, vind ik altijd erg leuk.
    Wat past het doosje allemaal mooi op elkaar, je hebt heel precies gesneden zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt en met het mooie rustige dsp heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig doosje en leuk dat het deksel vast blijft zitten. Het is ook heel mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi doosje met het leuke dp en de leuke details, leuk dat het open kan blijven staan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma! Jaaaaa..... je verschijnt in mijn zijbalk! Hoera!
    En je doosje is super gemaakt! Wat heeft pion toch mooi papier he? En leuk om zo cadeau et geven met wat lekkers erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PRACHTIG doosje Wilma, waar je alleen maar bij weg kunt "dromen" en wat heb je MOOI papier gebruikt.
    LEUK met wat lekkers erin.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik word al handiger want ik heb je weer terug in de sidebar op mijn blog en kom weer zonder problemen op jouw blog, yoehoe, hihi Ik probeer het nog een keer uit te leggen op mijn blog, heb foto's gemaakt in de layout instellingen want er zijn meer bloggers die dit hebben. Dit doosje is prachtig en dit dessinpapier van Pion is ook super mooi, bij mij al op, hihi
    Dit doosje stat vast te pronken en af en toe wel worden gevuld met lekkers denk ik?! Tot snel weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...