Volgers

donderdag 9 november 2023

Gefeliciteerd

Dag allemaal.

Een mannenkaartje vandaag met DP van Maja design, 'Denim & Friends,' ook het plaatje is hiervan. Alles gemat op blauw cardstock. Ik heb een uitgeponst bloemetje doormidden geknipt en er langs geplakt. De andere bloemetjes zijn van Jenine's Mindful Art. De blaadjes van Craft sensations net zoals het 'etiketje' aan de onderkant. Ik ben voor de afmeting van de kaart uitgegaan van de afmeting van het plaatje en alles daarop aangepast. Zo leuk om alles te kunnen combineren met die blokjes. Dan nog wat Nuvo drops waar ik niet helemaal tevreden over ben. En dat was mijn kaartje weer. 😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite voor het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaarderd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.



15 opmerkingen:

  1. Je mag tevreden zijn hoor, het is een mooie kaart, mannenkaarten blijven gewoon moeilijk om te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere mannenkaart en ook sjiek tegelijk, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi alles zo gecombineerd, een prachtige blauwe kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige strakke mannenkaart Wilma! Fijne fag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met dit leuke plaatje erop. Je hebt het mooi gecombineerd met het dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie mannenkaart in blauw . Alles combineert mooi met elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    wat heeft jouw kaart een sjieke uitstraling. Heel mooi in blauw en alles perfect qua kleur zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het eerste waar ik nu moet aan denken is het liedje van "Is mijn dasje goed, zit mijn jasje goed, vader gaat op stap, ..."
    Ik vind het een hele mooie en chique mannenkaart geworden.
    Prachtig gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a beautiful masculine card. The paper is really nice. Have a nice day. Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt Wilma.
    Is toch altijd een dingetje vind ik een mannekaart....maar bij jou is het goed gegaan hoor!
    Groetjes den een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit een MOOIE en tevens STOERE mannenkaart Wilma en dat met een bloem.....staat SUPER.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie mannenkaart met deze mooie papiertjes. Fijne dag! Groetjes, Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie mannenkaart heb je met dit mooie papier gemaakt. Leuke schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi mannenkaartje met de leuke blauwe kleurtjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige en tegelijkertijd stoere mannenkaart Wilma.
    Mooie blauwtinten heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...