Volgers

donderdag 16 november 2023

hoera

Dag allemaal.

Vandaag mijn verjaardagskaartje voor Lisanne die afgelopen dinsdag jarig was. Hopelijk had je een gezellige en blije dag!  

De basis, witte cardstock waarvan ik de randjes bewerkt heb met een bijpassende kleur distress ink. Het DP van Maja design, 'Autumn Poem.'  Het plaatje van Marianne design met wat blaadjes in de wind, takjes en enamel dots, al is er daar maar een van te zien op de foto. De leuke tekst is van Craft Emotions dacht ik. Dan nog een uitgeknipt paddestoeltje met blaadjes uit een knipvel van.........? Weet ik zo gauw niet meer. Het stansje ook van Marianne design en is al wat ouder, maar voor mij nieuw. Omdat ik dit nog altijd een mooi stansje vind, heb ik het mij recent aangeschaft. En dit was mijn kaartje dan weer. 😊

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor je bezoekje en de moeite van het achterlaten van een reactie. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Voorspoed gewenst.  🍀

GROET,  Wilma.


Graag ga ik dit kaartje linken bij:  https://thefourseasonschallenge.blogspot.com/2023/11/fall-season-november-2023-challenge.html

19 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze kaart mooie basis snijmal met het leuke plaatje van Hetty geloof ik. Lisanne zal zeker blij geweest zijn met deze kaart. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte herfstkaart, heel leuk, en ik denk dat het van een knipvel van Yvonne's creations komt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Wilma deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat heb je een gezellige herfstkaart met de gnome gemaakt voor Lisanne. Alle bladeren zijn wel van de bomen gewaaid afgelopen week. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart Wilma en óók 'oudjes' blijven leuk om mee te werken zoals jij hier laat zien!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie felicitatie-kaart in herfst-sfeer Wilma. Ik hoor de wind haast fluiten . Leuk die dwarrelende blaadjes erbij en dat plaatje is ook zo leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a beautiful autumn card. I really like it. Have a nice day. <3
    Groeten, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super schattig kaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje met de herfstgnome.
    Leuke bijpassende versieringen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Wilma, this is awesome ... love it! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is het! Die plaatjes zijn enig! En de dwarrelende blaadjes passen zo goed bij het plaatje. Deze kaart gaat vast en zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke kabouter die plaatjes blijven leuk gezellig de dwarrelende blaadjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart met die leukerd op de afbeelding!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze plaatjes blijven leuk, ze zijn ook zo mooi van kleur! De bladeren waaien in het rond en ook in de natuur zijn de bomen kaal nu. Hartstikke leuk kaartje is het geworden Wilma!
    Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, zo grappig mijn geheime kamertje, hihi We knutselen veel samen en als ik iets moet pakken, weet ze niet hoe snel ze achter me aan moet lopen, haha Fijn weekend Wilma,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk herfstkaartje Wilma. Je voelt de wind waaien 😉🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry Wilma.....ik loop gigantisch achter (nog steeds) met het geven van reacties. Toch wil ik je laten weten dat jouw kaartje voor Lisanne weer heel MOOI is geworden.
    Nog een fijne dag toegewenst.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk om oudjes weer te gebruiken ze blijven mooi. Je hebt een schitterende herfst kaartje gemaakt.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net zo lang van alles geprobeerd en tot mijn verbazing sta je weer in mijn sidebar, jippie dat ik nu weer alles van je zie! De wonderen zijn dus de wereld nog niet uit, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

40 Jaar

Dag allemaal.  Omdat ik in februari de challenge won bij '2 Sisters on the blog,' mocht ik gastdesigner zijn in maart, altijd leuk. ...